۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲
  • کد خبر: 287673
افتتاح تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان

همزمان با چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان، با حضور مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه جنوب شرق، تأسیسات جدید انتهایی انتقال نفت کرمان روز سه‌شنبه (۳۰ بهمن‌ماه) با حضور عباسعلی جعفری‌نسب، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران و هیئت همراه راه‌اندازی شد.

عباسعلی جعفری‌نسب، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران در آیین بهره‌برداری از این تأسیسات گفت: تأسیسات جدید کمک بزرگی به تسهیل عملیات انبار پخش کرمان برای افزایش ظرفیت فرآورده‌های نفتی می‌کند و با وجود دو خط لوله مستقل، انتقال نفت‌گاز و بنزین، بدون محدودیت و آلودگی و در اسرع وقت انجام می‌شود.

عباسعلی جعفری‌نسب با اشاره به ضرورت احداث انبار نفت کرمان، از تلاش واحد مهندسی و طرح‌های منطقه جنوب شرق در عملیات اجرایی این پروژه قدردانی کرد و افزود: در گذشته، فرصت احداث این تأسیسات فراهم نبود و بهره‌برداری در تاسیسات موقتی انجام می‌شد، اما سرانجام با وجود محدودیت‌ها، این پروژه راه‌اندازی شد و به بهره‌برداری رسید.

مجری طرح نیز گفت: احداث این تأسیسات در فروردین سال ۹۴ کلید خورد که با توجه به اینکه در مجاورت انبار نفت کرمان قرار داشت، راه‌اندازی آن اهمیت خاصی داشت.

فرامرز لطیفی به مشخصات فنی این تأسیسات اشاره کرد و افزود: تأسیسات انتهایی کرمان وظیفه اتصال دو خط ۱۴ اینچ انتقال فرآورده را به انبار پخش کرمان به‌عهده دارد و با بهره‌برداری از این تأسیسات به میزان ۲۵ میلیون لیتر به ظرفیت فرآورده‌های نفتی انبار پخش کرمان افزوده می‌شود.

کد خبر 287673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =