کار گروهی، رمز موفقیت طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، برنامه‌ریزی، هماهنگی، کارگروهی و همچنین هم‌افزایی بین نیروهای توانمند را رمز موفقیت در راهبری و پیشبرد طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس دانست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس، بهزاد محمدی در بازدید از این پروژه عظیم، ثبت رکورد ایمنی 47 میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه منجر به فوت را بسیار مهم و ارزشمند برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این دستاورد تا پایان تکمیل و بهره‌برداری پروژه مستمر و مداوم مورد توجه قرار گیرد.

وی برنامه‌ریزی، هماهنگی، کار گروهی و همچنین هم‌افزایی بین نیروهای توانمند را رمز موفقیت در راهبری و پیشبرد پروژه پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس عنوان کرد.

طرح پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس تا نیمه سال ۹۴ تنها ۱۸,۶ درصد پیشرفت داشت که با سیاست‌گذاری هوشمندانه وزیر نفت و تغییر مالکیت به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و تلاش‌های صورت گرفته طی 2 سال اخیر، هم اکنون این پروژه بیش از 92 درصد پیشرفت دارد.

3.2 میلیارد دلار در این طرح سرمایه‌گذاری شده است و درآمد این پروژه سالانه 700 میلیون دلار خواهد بود، همچنین بیش از 8500 نیروی انسانی در این طرح مشغول فعالیت‌اند.

ظرفیت تولید پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس سالانه 10.4 میلیون تن متان، 1.5 میلیون تن اتان، یک میلیون تن پروپان، 0.5 میلیون تن بوتان، 0.6 میلیون تن میعانات گازی و 0.9 میلیون تن گاز اسیدی است. ۱,۵ تن محصول اتان این پروژه از طریق خط لوله ۹۵ کیلومتری به پتروشیمی گچساران ارسال می‌شود و با تولید اتیلن در این مجتمع، خوراک طرح‌های خط لوله اتیلن غرب شاخه دنا تامین می‌شود.

کد خبر 287877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =