اصلاح فرآیند تدوین طرح‌های شرکت ملی پخش در اولویت طرح‌های سال 98 قرار گرفت

مدیر مهندسی و طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در بازدید از انبارها و اسکله‌های نفتی منطقه هرمزگان، اصلاح فرآیند تدوین پروژه‌ها را در اولویت برنامه‌های سال ۹۸ قرار داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، رضا کشاورزی در این بازدید موارد مربوط به بهبود و ارتقای کارآیی ابزارآلات عملیاتی را از نزدیک بررسی کرد و با ارائه راهکارهای لازم گفت: با توجه به گستردگی عملیات در منطقه هرمزگان، تامین قطعات و تجهیزات مورد استفاده در اسکله‌ها و انبارها باید بدون وقفه انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه برای تامین قطعات تخصصی و مهندسی هیچ کمبودی نداریم و تنها کافی است نیازهای مناطق مختلف را شناسایی کنیم تا کالا از مبدا انبارها در اسرع وقت به دست مهندسان مناطق برسد.

مدیر مهندسی و طرح‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با تاکید بر اینکه امروز، بیش از هر زمان دیگری کشور نیازمند تلاش متخصصان و سرمایه‌های انسانی است، گفت: همه در کنار هم برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنیم و از این پیشرفت نسل‌های آینده‌ نیز بهره خواهند برد.

شایان ذکر است، در این بازدیدها، تجهیزات فنی و مهندسی انبارهای نفت شهید باهنر، شهید رجایی و همچنین اسکله‌های نفتی شهید رجایی ازسوی کارشناسان مهندسی و طرح‌های ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بررسی تخصصی شدند.

کد خبر 287879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =