پیام مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز و سالروز ملی شدن صنعت نفت

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با صدور پیامی فرا رسیدن نوروز باستانی ۱۳۹۸ و سالروز غرور آفرین ملی شدن صنعت نفت ایران را تبریک گفت.

به گزارش شانا، در پیام تبریک مسعود کرباسیان به مناسبت آغاز سال نو آمده است:

«بار دیگر تقویم هستی ورق می‌خورد و بهار طبیعت، آرام آرام، آراسته به قبای سبز ورق از راه می‌رسد؛ سالی دگر با نسیم جان نواز بهاری آغاز می‌شود و بار دیگر نسیم دلنواز، مژده‌ای از سوی پروردگار مهربان را برایمان به ارمغان می‌آورد؛ مژده‌ای که دل و جانمان را به فردایی روشن نوید می‌دهد و فصل تازه‌ای از مهرورزی‌ها را پیش چشمان‌مان رقم می‌زند.

همکاران گرانقدر؛ تلاشگران همیشگی خط مقدم اقتصاد کشور

سالی که در روزهای پایانی آن هستیم، فصلی نو را در حیات سیاسی کشورمان رقم زده است. چهلمین بهار انقلاب در این سال به ثمر نشسته و پس از این نیز فرصتی خواهد بود تا در لبیک به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب، با نگاهی به توانمندی‌ها و داشته‌های خود به پیش برویم.

سال ۱۳۹۷ را در حالی به پایان می‌رسانیم که علی‌رغم تمامی تلاش‌ها، بار دیگر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان این آب و خاک را شاهد بوده‌ایم؛ هجمه‌هایی که نبض اقتصاد میهن عزیزمان را هدف گرفتند و سعی کردند با دشوارتر کردن شرایط معیشتی، راه را برای حصول نیت‌های ناصواب خود هموار سازند.

در این شرایط سخت اقتصادی، تلاش‌های خستگی‌ناپذیر شما همراهان همیشگی در عرصه تولید و حراست از دستاوردهای صنعت نفت و تامین حیات اقتصادی میهن عزیزمان، فصل تازه‌ای از امید را برای هموطنانمان رقم زد.

در سایه همراهی و تلاش و پشتکار همیشگی شما عزیزان توانستیم علی‌رغم تمامی محدودیت‌ها، به بخش مهمی از برنامه‌های تعریف شده دست یابیم. تکمیل فازهای ۱۳، ۲۲، ۲۳ و ۲۴ پارس جنوبی، استمرار تولید نفت و گاز، افزایش تولید در میدان‌های مشترک و آغاز عملیات خط لوله مهم گوره - جاسک، نمونه‌های قابل توجهی از این همت و همدلی شما همراهان همیشگی است.

خدای بزرگ را شاکرم که در بهاری نو، توفیق خدمت دیگری را برایمان حاصل کرد و امید دارم با تلاش و  حضور دلسوزانه شما عزیزان، عزت و اقتدار همیشگی درخت سترگ انقلاب را شاهد باشیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت ۲۹ اسفندماه، سالروز غرورآفرین ملی شدن صنعت نفت، حلول سال نو و بهار پرطراوت را خدمت شما همکاران عزیز و خانواده‌های محترم‌تان تبریک گفته و از درگاه خداوند سبحان سالی سرشار از برکت و معنویت را برایتان مسئلت می‌دارم. در پناه خدای مهربان باشید.»

کد خبر 288127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =