پیام تبریک مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به مناسبت نوروز ۹۸

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با ارسال پیامی، فرارسیدن سال نو را به کارکنان پر تلاش این شرکت در همه نقاط کشور و خانواده‌های آنان، تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، متن پیام حسن منتظر تربتی به شرح زیر است:

«نوروز، گاه نو شدن، زیبا شدن و جامه نو به تن کردن و طراوت یافتن همراه با طبیعت است و چه فصل زیبایی است بهار! به هر جا که می‌نگری زندگی از نو آغاز شده است، در دشت و صحرا، درختان و گلها جانی تازه یافته‌اند و رودها با نوایی دل‌انگیز دوباره به جریان افتاده و زیبایی دوباره جلوه‌گر می‌شود و سرما جای خود را به گرمی و طراوت می‌دهد.

ارمغان شرکت ملی گاز ایران نیز در طول بیش از ۵۰ سال فعالیت خود برای مردمان خوب و پاک‌نهاد این سرزمین، گرمی و روشنی بوده است و به واسطه پالایش، انتقال و توزیع روزانه بیش از ۸۰۰ میلیون مترمکعب گاز طبیعی، با تلاش شبانه‌روزی کارکنان سخت‌کوش، غیور و خستگی‌ناپذیر خود در اقصی نقاط کشور، «گاز، محور توسعه شده» و چرخ هزاران صنعت و کارخانه را با این حامل انرژی به چرخش در آورده و خانه‌های ایرانیان را هم‌چون دل ایشان روشن و گرم نموده است.

این شرکت همچنین در سال ۱۳۹۷ و هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از ۳۰۰۰ روستای کشور را از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نمود که همراه با تامین ۶۷ میلیارد مترمکعبی گاز مورد نیاز نیروگاه‌ها و افتتاح و بهره‌برداری از ۲۵۰۰ پروژه گازرسانی با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳۰۰ میلیارد تومان، محیط زیست سالم، هوای پاک و آرامش بیشتری را برای مردم عزیز ایران اسلامی به ارمغان آورده است.

شرکت ملی گاز ایران با استعانت از خداوند قادر متعال و با تکیه بر نیروهای توانمند خود، در سال ۱۳۹۸ نیز با برنامه‌ریزی دقیق در راستای توسعه کشور و تحقق اهداف عالی دولت، تلاش خواهد نمود تا ضمن خدمات‌رسانی مناسب‌تر به مردم، توسعه گازرسانی شهری و روستایی و رسیدگی به وضعیت نیروی انسانی و بهبود آن، پروژه‌های افزایش فروش ال‌پی‌جی، مانیتورینگ و هوشمندسازی خدمات و بازنگری در هزینه‌ها و چابک‌سازی شرکت را نیز پیگیری و به نتیجه برساند. ان‌شاءالله.

اینجانب فرارسیدن سال ۱۳۹۸ را که با میلاد خجسته و مسعود حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام هم‌زمان شده است، به تمامی سخت‌کوشان صنعت گاز کشور و همکاران عزیزم در شرکت ملی گاز ایران و خانواده‌های ارجمند ایشان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند بزرگ، شادکامی، تندرستی و موفقیت را برای همگان خواستارم.»

کد خبر 288132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =