تمرکز شرکت ملی حفاری بر افزایش بازدهی و متراژ حفاری

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: برنامه‌های سال آینده شرکت در بخش‌های عملیاتی و پشتیبانی بر محور افزایش بازدهی، متراژ حفاری و پویایی این مجموعه ترسیم شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل خمیس در این باره گفت: بر اساس دستور مدیرعامل، سال ۹۸ باید سال تحول در عملکرد بخش‌های عملیاتی شرکت از نظر تعداد و متراژ حفاری چاه‌ها باشیم.

وی افزود: در این ارتباط  تمهیدات لازم اندیشیده شده است و با هماهنگی با دیگر بخش‌ها از جمله پشتیبانی و خدمات جانبی و همچنین همدلی، همراهی و تلاش مضاعف همکاران، این مسیر تا رسیدن به اهداف سازمانی دنبال می‌شود.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با بیان اینکه این شرکت برنامه‌ها و جدول کاری خود را بر مبنای سیاست‌های ابلاغی شرکت ملی نفت ایران تبیین و اجرا می‌کند، تصریح کرد: در این زمینه مشارکت در پروژه‌های تعریف شده همسو با حفظ، نگهداشت و افزایش تولید در مناطق نفت‌خیز و شتاب بخشی در اجرای پروژه‌های توسعه میدان‌های مشترک در اولویت قرار دارد.

آل خمیس با تبریک فرا رسیدن سال نو به مجموعه کارکنان در عرصه صنعت حفاری در بیان عملکرد سال ۹۷ این شرکت، عنوان کرد: با تلاش همکاران، امسال عملیات حفاری و تکمیل ۱۳۵ حلقه چاه‌های نفت و گاز محقق شد و برای بهره‌برداری در اختیار شرکت‌های متقاضی قرار گرفت.

وی گفت: از این تعداد چاه ۶۰ حلقه توسعه‌ای- توصیفی و ۷۵ حلقه تعمیری- تکمیلی بوده است که ۹۹ حلقه از آنها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ۱۵ حلقه شرکت مهندسی و توسعه نفت، هشت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه شرکت نفت مناطق مرکزی و ۱۱ حلقه در قالب پروژه‌ای حفر و تکمیل شده است.

معاون مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری با اشاره به اینکه ناوگان حفاری شرکت دارای ۷۲ دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق‌سنگین خشکی و دریایی است، افزود: از ابتدای فروردین تا پایان اسفندماه سال ۹۷، در نتیجه سعی و کوشش همکاران و همکاری میان متخصصان این شرکت و شرکت‌های متقاضی حفاری و تکمیل ۱۱ حلقه چاه ۸۳ روز، زودتر از موعد تعیین شده از سوی کارفرما پایان یافت.

آل خمیس تصریح کرد: در دوره مورد بررسی همچنین با اختصاص چهار دستگاه حفاری سنگین خشکی، 2 پروژه حفاری هشت و 6 حلقه چاه به کارفرمایی مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران کلید خورد و حفر چهار حلقه چاه در موقعیت‌های تعیین شده استان‌های خوزستان و فارس در حال اجراست.

کد خبر 288152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =