پایش مستمر ایمنی چاه‌ها پیش‌نیاز رفع موانع تولید است

سرپرست معاونت امور تولید شرکت ملی نفت ایران در بازدید از تاسیسات شرکت نفت و گاز اروندان، ضمن تاکید بر اولویت بررسی موارد ایمنی در راهبری تولید، گفت: پایش مستمر موارد ایمنی چاه‌ها بر مبنای استانداردهای موجود پیش‌نیاز رفع موانع تولید است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، مشکلات و موانع تولید میدان‌های غرب کارون در نشستی با حضور فرخ علیخانی و مدیران شرکت نفت و گاز اروندان چهارشنبه (هفتم فروردین‌ماه) بررسی شد.

وی افزود: مجموعه شرکت نفت و گاز اروندان با مدیریت با تجربه، بدنه جوان و با دانش خود چشم انداز روشنی را پیش رو دارد.

سرپرست معاونت امور تولید شرکت ملی نفت ایران در پی وقوع سیلاب و بارندگی‌های اخیر، برای بررسی مشکلات احتمالی و پیش‌بینی تمهیدات لازم، از خطوط لوله و تاسیسات سرچاهی و رو سطحی میدان‌های شرکت نفت و گاز اروندان واقع در غرب رودخانه کارون بازدید کرد.

در این بازدید جهانگیر پورهنگ، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اشاره به کمک‌های مستمر این شرکت به روستاهای پیرامونی برای مقابله با تهدیدات سیل و ترمیم سیل‌بندها، اظهار کرد: به علت بالا آمدن سطح آب تالاب هورالعظیم بیشتر چاه‌های این شرکت در محدوده این تالاب محصور شده و بیشتر خطوط انتقال نفت این چاه‌ها و راه‌های ارتباطی در شرایط آبی قرار گرفته‌اند که این شرایط ویژه نیازمند تدابیر، تجهیزات و تدارکات مناسب برای مقابله با خطرهای احتمالی است.

کد خبر 288203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =