۱۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶
  • کد خبر: 288235
دستگاه‌های حفاری مستقر در غرب کارون عملیاتی هستند

سرپرست معاونت شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: با وجود شرایط جوی و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها در نتیجه بارندگی‌های سیل‌آسای چند روز اخیر، همه دستگاه‌های حفاری مستقر در غرب کارون و دیگر مناطق خوزستان بی‌وقفه در مدار عملیات قرار دارند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمد آل خمیس تصریح کرد: با توجه به اعلام وقوع سیل احتمالی و افزایش دبی آب رودخانه‌ها از سوی سازمان هواشناسی و ستاد بحران استان، تمهیداتی برای پیشگیری از وقفه در کار دستگاه‌های حفاری به عمل آمد.

وی اظهار کرد: در این ارتباط پمپ‌های رودخانه‌ای که آب مورد نیاز  دکل‌های حفاری در مناطق عملیاتی اهواز و خلف آباد را پمپاژ می‌کنند از کنار رودخانه‌ها جمع‌آوری شد.  

سرپرست معاونت شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری درباره دستگاه‌های حفاری ۲۸ و ۳۷ فتح در میدان نفتی آزادگان جنوبی گفت: در این موقعیت نیز وضع آب مرتب پایش شده و تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.  

آل‌خمیس افزود: در همین حال فعالیت دستگاه‌های حفاری ۵۶ و ۵۷ فتح که در موقعیت تنگ بیجار در استان ایلام  استقرار دارند به لحاظ  شرایط جوی متوقف شده است.  

وی تصریح کرد: با مساعد شدن وضع آب و هوا این دستگاه‌ها بی‌درنگ فعالیت خود را از سر گرفته‌اند و در چرخه عملیات قرار می‌گیرند.

کد خبر 288235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =