برگزاری چهارمین نشست مدیریت بحران مناطق نفت‌خیز جنوب برای مقابله با سیل

چهارمین نشست مدیریت شرایط اضطراری شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برای مقابله با سیل برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیر جنوب، در چهارمین نشست مدیریت شرایط اضطراری که امروز چهارشنبه (١٤، فروردین ماه) برگزار شد، گزارشی از وضع همه خطوط لوله در مقطع رودخانه کارون ارائه و نتایج پایش مستمر سطح آب، تنش و پایداری پل در بازه زمانی ۲۴ ساعت گذشته معلوم شد.  

در این نشست همچنین آخرین گزارش از وضع امدادرسانی و فعالیت ماشین‌آلات ترابری در مناطق شهری اهواز، شهرستان کارون و منطقه باوی ارائه شد.

تشریح فعالیت‌های شبانه‌روزی گروه‌های امدادی اعزامی از حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و اعلام نتایج بازرسی و پایش گروه‌های تخصصی مهندسی و ساختمان از وضع سیل‌بندها از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.  

در این نشست گزارش فعالیت پمپ تراک‌ها و تلمبه‌های تخلیه آب در مناطق شهری اهواز ارائه و پایش آخرین وضع سیلاب و افزایش سطح آب در کرانه‌های کارون و میدان‌های نفتی اهواز، آبتیمور و منصوری با استفاده از نقشه‌های توپوگرافی روزآمد شده، ارائه شد.

شایان یادآوری است که سه دستگاه پمپ تراک در گلستان، یک دستگاه پمپ تراک در عامری اهواز به همراه مخازن آب در حال کار هستند.  

در این نشست همچنین ایمن‌سازی خطوط لوله در مقطع رودخانه کارون، وضع اسکله آبرسانی واش واتر اهواز و جایگزینی تلمبه‌های اضطراری و وضع جاده‌ها و راه‌های ارتباطی میان تأسیسات و چاه‌های نفت بررسی شد.

ارائه گزارش وضع رودخانه رامشیر و تشریح نحوه آب‌رسانی به تأسیسات با توجه به سیلابی شدن رودخانه از دیگر موارد طرح شده در این نشست بود.

کد خبر 288241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =