۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
  • کد خبر: 288336
آماده‌باش شرکت فلات قاره برای کمک به سیل‌زدگان

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از بسیج گسترده امکانات در این شرکت به منظور کمک به هموطنان سیل‌زده کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت فلات قاره ایران، حمید بورد گفت: با آغاز بارش‌های شدید و وقوع سیل در بسیاری از نقاط کشور به همه رؤسای مناطق عملیاتی، دستور آماده‌باش کامل برای مقابله با آثار سیل و امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده محیط پیرامونی داده شد.

وی افزود: رؤسای مناطق عملیاتی شرکت نفت فلات قاره نیز با حضور فعال در ستاد مدیریت بحران، آمادگی همه‌جانبه و بسیج امکانات را در مقابله با خسارت‌های احتمالی و امدادرسانی به سیل‌زدگان اعلام کردند.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران گفت: هیئت ‌مدیره و کارکنان شرکت فلات قاره نیز با درک درست شرایط و در یک حرکت خداپسندانه برای کمک به هموطنان خود پیش‌قدم شده و کمک‌های نقدی خود را از طریق کسر از حقوق به سامانه‌ای که به همین منظور طراحی و پیاده‌سازی شده است، واریز می‌کنند.

بورد افزود: این کمک‌ها پس از جمع‌آوری، از طریق منابع رسمی مانند هلال احمر و کمیته امداد امام خمینی (ره) به‌سرعت در اختیار هموطنان سیل‌زده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: متاسفانه سیل اخیر در کشور سبب خسارات فراوانی شده و موجی از نگرانی‌ را سبب شده است که بی‌شک با عزم عمومی و مردمی و تدبیر مسئولان، شرایط کنترل و به سمت بهبودی نزدیک خواهد شد.

کد خبر 288336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =