برگزاری دومین نشست ستاد هماهنگی شرایط اضطراری در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

دومین نشست ستاد هماهنگی شرایط اضطراری به‌منظور پیگیری مصوبه‌های نشست پیشین، حفظ استمرار شرایط تولید و برنامه‌ریزی برای نحوه ادامه کمک به مناطق آسیب‌زده در خوزستان تشکیل شد.

به گزارش شانا به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، روز گذشته (دوشنبه، 19 فروردین ماه) دومین نشست ستاد هماهنگی شرایط اضطراری با حضور فرمانده ارشد اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، جانشینان و اعضای ستاد بحران منطقه برای پیگیری مصوبه‌های نشست پیشین ستاد، حفظ استمرار شرایط تولید و برنامه‌ریزی به‌منظور نحوه ادامه کمک به مناطق آسیب‌زده در استان خوزستان تشکیل شد.

در این نشست پس از مرور راهبردهای مصوب در نشست پیشین کمیته بحران منطقه برای استمرار روند تولید، اعضای کمیته بحران نسبت به ادامه روند فعالیت‌های کمک‌رسانی از سوی شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه به مناطق سیل‌زده به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

امید شهیدی‌نیا، فرمانده ارشد اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران منطقه ضمن قدردانی از حضور موثر شرکت‌های پتروشیمی در زمینه کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: هم‌اکنون روزانه بیش از 4 هزار پرس غذای گرم بین اردوگاه‌های امدادرسانی برای سیل‌زدگان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص به‌وجود آمده و تصمیم شورای راهبردی منطقه، دومین گروه برای طبخ و توزیع غذای گرم در یکی دیگر از مناطق سیل‌زده استان تشکیل و آماده اعزام به مناطق سیل‌زده استان هستند.

بر اساس مصوبه‌های پیشین کمیته بحران، تاکنون 60 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و مقادیر معتنابهی لوله در سایزهای مختلف برای کنترل سیلاب‌ها، کیسه‌های پلاستیکی و کنفی در سایزهای مختلف، بشکه‌های پلاستیکی، آب معدنی، کنسرو، البسه و بیش از 20 هزار پرس غذای گرم از طریق شرکت‌های پتروشیمی مستقر در منطقه و با هماهنگی کمیته بحران در اختیار سیل‌زدگان قرار گرفته است.

کد خبر 288340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =