اعزام گروه ۵۰ نفره امداد و نجات نفت مرکزی به مناطق سیل‌زده غرب کشور

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در اقدامی به منظور کمک‎رسانی به مردم مناطق سیل‎زده غرب کشور، یک گروه ٥٠ نفره امداد و نجات را به این مناطق اعزام کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، گروه ٥٠ نفره امداد و نجات متشکل از کارکنان بسیجی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت‌های تابعه بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، غرب و شرق به دستور رامین حاتمی، مدیرعامل این شرکت و به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت ولیعصر (عج) ستاد تهران و پایگاه مقاومت شرکت‌های تابعه، به‌منظور کمک و امدادرسانی و توزیع بسته‌های غذایی و اقلام ضروری به اهالی روستاهای مجاور تاسیسات منطقه سرکان و مالکوه از توابع شهرستان پلدختر استان لرستان اعزام شدند.

همچنین با توجه به مسدود بودن راه‌های مواصلاتی 6 روستا از توابع شهرستان پلدختر، گروه‌های جهادی حاضر در منطقه با ۷۲ ساعت کار مداوم، جاده شوسه جدید به طول ۱۳ کیلومتر برای ورود به این روستاها، احداث و بازگشایی کردند.

کمک‌های غیرنقدی همکاران شامل بسته‌های غذایی به میزان ۱۵ تن پس از انتقال به منطقه سرکان از مسیرهای سخت‌گذر به‌وسیله خودروهای متناسب با شرایط کوهستانی در اختیار اهالی روستاهای منطقه قرار گرفت.

منطقه عملیاتی سرکان از مناطق عملیاتی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران زیر پوشش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به عنوان پایگاه جهادی برای استقرار نیروهای اعزامی این شرکت و نیروهای سپاه پاسداران استان قم برای کمک‌رسانی به دیگر روستاهای اطراف درآمده است.

بر اساس این گزارش، گروه اعزامی، با هماهنگی نیروهای حاضر در منطقه خصوصا سپاه پاسداران استان لرستان همچنان آماده خدمت‌رسانی به هموطنان سیل‌زده ساکن این روستاهاست.

کد خبر 288349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =