۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
  • کد خبر: 288454
نشست هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت نفت برگزار شد

در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های صنعت نفت مستقر در خوزستان، بر هماهنگی هرچه بیشتر شرکت‌های تابع این وزارتخانه با ستاد بحران برای اطلاع رسانی یکپارچه تأکید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، این نشست دیروز (دوشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) با حضور کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، محمد ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران و رؤسای روابط عمومی‌های شرکت‌های نفتی مستقر در منطقه در محل ستاد بحران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب برگزار شد.

در این نشست مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، با اشاره به اینکه در شرایط بحران، روابط عمومی‌ها سپر حفاظتی سازمان هستند، اظهار کرد: در چنین شرایطی باید با آسیب‌شناسی وضع موجود و تشخیص بحران‌های احتمالی، برنامه اطلاع‌رسانی تهیه و تدوین کرد.

نوری با تشکر از تلاش‌های انجام شده در زمینه اطلاع‌رسانی در شرایط بحران افزود: روابط عمومی‌ها باید از همه ظرفیت‌های درون و برون‌سازمانی در سطح استان و کشور برای اطلاع‌رسانی درست و هدفمند استفاده کنند.

در ادامه این نشست، محمد ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به بیان نکاتی پیرامون اطلاع‌رسانی سیل اخیر پرداخت و در ادامه روسا و نمایندگان روابط عمومی شرکت‌های حاضر در جلسه به بیان گزارش عملکرد و ارائه پیشنهادها پرداختند.

آخرین وضع شهرستان کارون پس از وقوع سیل دیروز (دوشنبه، ۲۶ فروردین‌ماه) در نشستی با حضور مدیران نفتی در فرمانداری کارون بررسی شد. بر این اساس معصومه خنفری، فرماندار کارون آخرین وضع این شهرستان و روستاهای سیل‌زده را تشریح کرد.

در ادامه این نشست، کسری نوری، مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، فرخ علیخانی، سرپرست معاونت امور تولید مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مانی عبدالله‌زاده‌راد، مدیر اچ‌اس‌یی و محمد ناصری، رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از وضعیت مردم روستای سیل‌زده ابومشیلش شهرستان کارون بازدید کردند و مقرر شد کمک‌هایی ازسوی شرکت ملی نفت به این مناطق اختصاص یابد.

در نشستی که روز یکشنبه (25، فروردین‌ماه) با حضور کریم زبیدی، نماینده ویژه وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در فرمانداری کارون برگزار شد، درباره اختصاص کمک‌هایی از سوی شرکت ملی نفت به مناطق سیل‌زده این شهرستان در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بحث و تبادل نظر شده بود.

کد خبر 288454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =