آماده‌باش کامل آمبولانس‌های ملی حفاری در مواجهه با سیل خوزستان

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران گفت: تمامی آمبولانس‌های این شرکت مستقر در استان خوزستان، از ابتدای بارندگی‌های سیل‌آسا در استان تا کنون در حال آماده‌باش به‌سر می‌برند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، رضا الاسوند دیروز (یکم اردیبهشت‌ماه) در حاشیه عملیات ایمن‌سازی محوطه دستگاه حفاری ۳۲ فتح در موقعیت دارخوین گفت: مدیریت اچ‌اس‌یی، پدافند غیرعامل، بحران و فوریت‌های پزشکی شرکت ملی حفاری ایران در ساختمان‌ها و کارگاه‌های عملیاتی و پشتیبانی و دستگاه‌های حفاری مستقر در استان خوزستان، آمبولانس و گروه اورژانس دارد.

وی اظهار کرد: افزون بر آمبولانس‌ها، بخش فوریت‌های پزشکی این شرکت دارای ۱۵۰ پزشک و به همین تعداد تکنیسین در مناطق عملیاتی حفاری در استان خوزستان است که با توجه به شرایط  و تبعات ناشی از طغیان رودخانه‌ها و جریان رواناب‌ها، این آمادگی برای ارائه خدمات ضروری به مناطق شهری و روستایی پیش‌بینی شده است.

رئیس پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران یکی از اعضای اصلی ستاد مدیریت بحران استان خوزستان است، گفت: این شرکت در کنار دستگاه‌های اجرایی، نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف، با نظارت مستقیم مدیرعامل شرکت، ظرفیت‌های عملیاتی و پشتیبانی خود را با اختصاص ماشین‌آلات، تجهیزات و امکانات لجستیک برای ارائه خدمات در بخش‌های مورد نیاز به‌کار گرفته است.

الاسوند درباره امکانات و تجهیزاتی که این شرکت در شهرستان دارخوین و روستاهای اطراف متمرکز کرده است، توضیح داد: در این زمینه بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان، هفت دستگاه کمپرسی، یک دستگاه لودر، پنج دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بولدوزر به همراه چند دستگاه خود رو سبک کمک‌دار و حدود ۴۰ نفر از کارکنان شرکت و پیمانکاران طرف قرارداد در این موقعیت استقرار یافته و در حال استحکام‌بخشی به سیل‌بندهای روستاهای منطقه هستند.

وی درباره ایمن‌سازی دستگاه حفاری ۳۲ فتح اظهار کرد: این دستگاه در حال حفر یک حلقه چاه اکتشافی است که با وجود قرار گرفتن در محاصره سیلاب با توجه به کاربست تمهیدات به‌موقع و بالا آوردن سطح خاکریز اطراف آن، بدون توقف در چرخه عملیات قرار دارد

کد خبر 288547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =