تعمیر و راه‎اندازی توربین رولزرویس در شرکت نفت و گاز آغاجاری

یک دستگاه توربین رولزرویس و مجموعه کمپرسورهای مربوطه در کارخانه گاز و گازمایع ۱۰۰۰ شرکت بهره‎برداری نفت و گاز آغاجاری تعمیر و راه‎اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اعلام این خبر گفت: سیستم‌های نشت‌بندی مجموعه کمپرسورهای C-۱۱۰۲/۱۱۰۳  و توربین رولزرویس کارخانه گاز و گازمایع ۱۰۰۰ با استفاده از دانش فنی و توانمندی کارشناسان این شرکت و توان سازندگان داخلی تعمیر شد.

وی گفت: به‌منظور جلوگیری از گاز سوزی و دستیابی به ارزش افزوده ناشی از جمع‌آوری گازها و با اتکا به توان کارشناسی و همچنین ظرفیت سازندگان داخلی، مجموعه توربوکمپرسورهای  C-۱۱۰۲,C-۱۱۰۳پس از سال‌ها توقف، با موفقیت تعمیر و راه‌اندازی شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، تعمیر این توربین  با توجه به شرایط موجود و لزوم صیانت از تاسیسات و ادوات فرآیندی، گام مهمی در مسیر خودکفایی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی است.

پیرامون با اشاره به اهمیت و نقش این دستگاه در تولید و انتقال نفت و گاز گفت:  اجرای این عملیات افزون بر صیانت و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی، سود و صرفه اقتصادی قابل توجهی برای این شرکت دارد که اثربخشی در جمعآوری روزانه حدود ۱۵ میلیون فوت مکعب، بخشی از آن است.

کد خبر 288576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =