ارسال دومین کاروان کمک‌های پالایشگاه گاز بیدبلند به مناطق سیل‌زده

کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند دومین مرحله کمک‌های خود برای مردم مناطق سیل‌زده را با هدف اجرای مسئولیت اجتماعی و وظیفه همگانی ارسال کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی‌محمد پوررضا با حضور در مناطق سیل‌زده شهرهای حمیدیه و شادگان گفت: شرکت پالایش گاز بیدبلند همه تلاش خود را برای رفع نیازهای سیل‌زدگان به‌ کار می‌گیرد و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی از آمادگی شرکت پالایش گاز بیدبلند برای همکاری با سایر دستگاه‌های مرتبط با سیل و بهره‌گیری از تجهیزات و ادوات شرکت در شهرهای شادگان، آبادان و خرمشهر خبر داد و افزود: نخستین بخش از کمک‌های کارکنان این شرکت شامل آب معدنی، انواع کنسرو، وسایل بهداشتی و ظروف یکبار مصرف و ماشین‌آلات و تجهیزات امدادی در تاریخ ۲۲ فروردین‌ماه به مناطق سیل‌زده استان خوزستان ارسال شد.

به گفته مدیرعامل پالایشگاه گاز بیدبلند، دومین محموله از کمک‌های کارکنان این پالایشگاه نیز شامل پتو، انواع کنسرو، آب معدنی، مواد اولیه طبخ غذای گرم (شامل برنج، روغن، رب گوجه، آبلیمو و ...) وسایل بهداشتی و مواد شوینده، ظروف یکبار مصرف و وسایل مورد نیاز کودکان است که به موکب شهید دستیاری واقع در پادگان شهید غلامی و ستاد مدیریت بحران شادگان تحویل داده شده است.

کد خبر 288581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =