ثبت‌نام 100 هزار نفر در سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از ثبت‌نام 100 هزار نفر در سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت خودرو خبر داد و گفت: افرادی که در نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده بودند، مجددا به سامانه مراجعه نکنند.

زیبا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا با اشاره به اینکه از روز گذشته تاکنون حدود 100 هزار نفر در سامانه دولت همراه برای دریافت کارت سوخت ثبت نام کرده‌اند، گفت: ثبت‌نام همچنان ادامه دارد و افرادی که کارت سوخت آنها مفقود شده است، می‌توانند با مراجعه به سامانه دولت همراه به آدرس اینترنتی www.mob.gov.ir نسبت به ثبت درخواست دریافت کارت سوخت خود اقدام کنند.

رئیس روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران تاکید کرد: افرادی که در نخستین فراخوان ثبت‌نام کارت سوخت شرکت و نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده و کارت بانکی خود را معرفی کرده‌اند و تایید نهایی درخواست آنها صورت گرفته است، نیاز به اقدام دیگری نداشته و ثبت‌نام آنها انجام شده است و نیاز نیست دوباره به سامانه مراجعه کنند.

 اسماعیلی با بیان اینکه هم‌اکنون 17 میلیون و 700 هزار کارت سوخت شخصی فعال در کشور وجود دارد، افزود: بیش از 378 هزار خودرو از این تعداد، خودروهای عمومی مانند تاکسی‌ها و 196 هزار دستگاه نیز خودروهای دولتی است، در واقع حدود 90 درصد از خودروهای بنزین‌سوز کشور شخصی هستند.

وی همچنین از وجود 5 میلیون کارت سوخت موتورسیلکت فعال در کشور خبر داد و گفت: تعداد 700 هزار کارت سوخت خودروهای نوشماره سال‌های 93 تا 96 که در باجه‌های پست معطل مانده بود، بازتوزیع و به آدرس صاحبان آن ارسال شده و تعدادی نیز در حال ارسال است.

به گزارش شانا، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در نخستین اطلاعیه خود در روز هشتم فروردین ماه اعلام کرد: «مالکان خودرو و موتورسیکلت که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند، می‌توانند از ساعت ۲۴ یکشنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سامانه www.mob.gov.ir و همچنین اپلیکیشن دولت همراه، یا کد دستوری #۴* به‌منظور دریافت کارت هوشمند سوخت، تقاضای خود را ثبت کنند.

در این اطلاعیه تاکید شده بود: مالکان خودروهای عمومی، دولتی و مالکان خودروها در استان سیستان و بلوچستان که پیش از این در دفاتر پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کرده‌اند، لازم نیست به این سامانه مراجعه کنند و کارت سوخت آنها به نشانی ایشان ارسال خواهد شد و مراحل ثبت نام تنها غیرحضوری و از طریق سامانه دولت همراه انجام می‌شود.

کد خبر 288687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =