دولت ابلاغیه‌ای به وزارت نفت برای تغییر نرخ بنزین ارسال نکرده است

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت از سوی دولت برای سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت بنزین ارسال نشده است، گفت: در صورت اتخاذ تصمیمی از سوی دولت، افزون بر ابلاغ به شرکت نفت، در سایت دولت نیز منتشر خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از خانه ملت، شجاع‌الدین بازرگانی، معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت در این باره گفت: تصمیم‌های مرتبط با بنزین سرانجام در سطح دولت گرفته خواهد شد، بنابراین اگر دولت چنین تصمیمی را اتخاد کرده باشد از طریق سازوکار اطلاع‌رسانی آن را اعلام عمومی خواهد کرد و دلیلی بر توجه به خبرهای بدون منبع رسانه‌ها نیست.

وی با بیان اینکه وزارت نفت منتظر تصمیم دولت است، افزود: در فرآیند این نوع تصمیم‌ها نظر کارشناسی را وزارت نفت اعلام می‌کند، اما تصمیم‌گیرنده و سیاست‌گذار نهایی دولت است، ضمن آنکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مجری تصمیم‌های مرتبط با سوخت و انرژی است.  

بازرگانی با بیان اینکه تاکنون ابلاغیه‌ای به وزارت نفت از سوی دولت برای سهمیه‌بندی یا افزایش قیمت بنزین ارسال نشده است، تصریح کرد: در صورت اتخاذ تصمیمی ازسوی دولت، افزون بر ابلاغ به شرکت نفت، در سایت دولت نیز منتشر خواهد شد.

معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت عنوان کرد: باید منتظر بود که دولت چه تصمیمی درباره سهمیه‌بندی بنزین می‌گیرد.

کد خبر 288793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =