نماینده شرکت ایتالیایی: برای تجارت با ایران مصمم هستیم

نماینده شرکت ایتالیایی ریم اعلام کرد که با وجود تحریم‌های آمریکا علیه ایران، این شرکت برای یافتن راهی به‌منظور تجارت با ایران مصمم است.

آری رولیانتو، مدیر بخش آسیا در شرکت ریم ایتالیا در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت به خبرنگار شانا گفت:‌ ما به اینجا می‌آییم تا محصولات خود را به نمایش بگذاریم و امیدواریم بتوانیم همکاری‌هایی با ایران داشته باشیم، زیرا ما می‌دانیم که ایران کشوری بزرگ است و اطلاعاتی داریم که کسب‌وکار در ایران بسیار گسترده است. 

وی افزود: شرایط اقتصادی ایران را می‌دانیم و اینکه تحریم‌هایی از طرف آمریکا و برخی کشورهای دیگر وجود دارد، بنابراین ما دنبال روشی دیگر برای کسب‌وکار می‌گردیم. مأموریت ما این است که تجارتی با افراد و شرکت‌های ایران داشته باشیم.

نماینده ریم ایتالیا با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار در نمایشگاه نفت حاضر شده است، گفت:‌ این نمایشگاه بسیار جذاب است،‌ زیرا در نخستین روز نمایشگاه افراد زیادی به غرفه ما آمده‌اند و برخی از آنها به محصولات ما علاقه‌مند هستند و این مسئله، نظریه ما را تأیید می کند که اوضاع در آینده خوب خواهد شد. 

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از روز چهارشنبه (۱۱ اردیبهشت ماه)‌ در نمایشگاه بین‌المللی تهران فعالیت خود را آغاز کرده و تا شنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه)‌ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 288839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =