بومی‌سازی ۳۱۶ قلم کالا در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با اعلام اینکه پارسال ۳۱۶ قلم کالای داخلی در این شرکت بومی‌سازی شده است، گفت: ارزش این محصولات بیش از ۳۱ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش خبرنگار شانا، محسن دهان‌زاده در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه صنعت نفت در جمع خبرنگاران، در توضیح اقدام‌های این شرکت در حوزه جمع‌آوری گازهای همراه نفت، گفت: با اینکه مشعل در پروژه‌ها حکم سوپاپ اطمینان را دارد، اما تلاش کردیم حجم قابل توجهی از گازهای همراه را جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: به سمت بهسوزی مشعل‌های روشن رفته‌ایم و هم‌اکنون در غرب اهواز آلایندگی قابل توجهی از سوی مشعل‌های روشن نداریم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون با بیان اینکه هم‌اکنون در واحد بهره‌برداری شماره ۳ اهواز از سوختن ۱۰ میلیون فوت مکعب گاز همراه جلوگیری کردیم، افزود: برای این پروژه حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد که با توجه به صرفه‌جویی ۸۱۰ هزار دلاری که برای کشور داشت، این اعتبار در مدت کوتاهی جبران شد.

دهان‌زادهبا بیان اینکه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون علاوه بر این اقدام‌ها، همه عوارض آلایندگی را به‌موقع پرداخت کرده است، گفت: پارسال بیش از ۸ میلیارد تومان عوارض آلایندگی و ۱۵۰ میلیارد تومان عوارض و مالیات بر ارزش افزوده پرداخت کردیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون همچنین با اعلام اینکه پارسال ۳۱۶ قلم کالای داخلی در این شرکت بومی‌سازی شده است، گفت: ارزش این محصولات بیش از ۳۱ میلیارد ریال بوده است.

کد خبر 288913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =