تسهیل صدور بارنامه و پروانه‌های عبور در مناطق نفت‌خیز جنوب

مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب خواستار ایجاد ساختار، تسهیل صدور بارنامه و پروانه‌های ترافیکی با توجه به فعالیت‌های شبانه‌روزی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مهران حسن‌وند با اشاره به نقش مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در این شرکت گفت: این مدیریت با در اختیار داشتن ناوگان تخصصی و با سابقه بیش از یکصد سال، بزرگ‌ترین مجموعه حمل‌ونقل متنوع تخصصی در کشور است که افزون بر مسئولیت پشتیبانی از تولید در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در شرایط بحرانی نیز با هماهنگی استانداری خوزستان اقدام‌ها و کمک‌های لازم را با دیگر ارگان‌ها و سازمان‌ها در دستور کار دارد.

وی از جمله این اقدام‌ها را اختصاص بیش از ۴ هزار و ۸۱۷ روز دستگاه انواع ماشین‌آلات راهسازی، کامیون‌ کشنده، کمپرسی و تانکر آبرسانی به بحران سیل استان خوزستان برشمرد.

مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه با اشاره به اولویت‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید گفت: در این زمینه استانداردسازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات با رعایت الزام‌های ایمنی حمل‌ونقل در بخش‌های مختلف سبک، سنگین، اتوبوس، مینی‌بوس و همچنین ماشین‌آلات سیار ساختمانی، مطابق با قوانین کشوری و بخشنامه‌های فصلی، استانی و نیز مطابق با دستورعمل‌های ایمنی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و نیز انجام آموزش‌های گسترده برای رانندگان و اپراتورها انجام می‌شود.

 مدیر عملیات ترابری و پشتیبانی تولید در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: در این باره نیاز به همکاری روزانه با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و همکاری تنگاتنگ عوامل حمل‌ونقل جاده‌ای با این شرکت برای تحقق حمل‌ونقل ایمن و اقتصادی است.

 وی در پایان بر ایجاد ساختار، تسهیل صدور بارنامه و پروانه‌های ترافیکی با توجه به فعالیت‌های شبانه روزی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب تاکید کرد.

لزوم ارتباط مستمر مناطق نفت‌خیز و اداره کل راهداری خوزستان

غلام‌عباس بهرامی‌نیا، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان نیز با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر مناطق نفت‌خیز جنوب و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان برای رعایت الزام‌های قانونی و ایمنی در حمل‌ونقل گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در برقراری ساختار و زمینه مناسب برای صیانت از تولید و همچنین تسهیل در صدور بارنامه و پروانه‌های عبور همکاری سازنده‌ای با مجموعه مناطق نفت‌خیز جنوب دارد و در اسرع وقت با هماهنگی و دریافت مجوزهای لازم درباره نحوه صدور بارنامه اقدام می‌کند.

وی رفع موانع جابه‌جایی محموله‌های ترافیکی مورد نیاز واحدهای عملیاتی را مهم ارزیابی کرد و افزود: همکاری مناطق نفت‌خیز جنوب با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خوزستان سبب تسهیل در ارسال محموله‌های سنگین مورد نیاز به تاسیسات نفتی در نقاط مختلف استان‌های نفت‌خیز به‌ویژه استان خوزستان شده است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای سهولت تردد محموله‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در هر زمان اظهار کرد: باتوجه به وضع و عملکرد حرفه‌ای حمل‌ونقل مدیریت عملیات ترابری و رعایت الزام‌های ایمنی حمل‌ونقل و مدیریت صحیح حمل‌ونقل، تردد همه محموله‌های ترافیکی مربوط به شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب  بلامانع است و هماهنگی لازم با عوامل انتظامی انجام می‌شود.

کد خبر 289043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =