سرپرست برنامه‌ریزی و هدایت سیستم جامع نیروی انسانی منصوب شد

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با صدور حکمی، علی غفاری‌نژاد را به عنوان سرپرست برنامه‌ریزی و هدایت سیستم جامع نیروی انسانی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش شانا، در بخشی از حکم فرزین مینو، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی خطاب به غفاری‌نژاد آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی سازمانی به سبب این حکم به عنوان سرپرست برنامه‌ریزی و هدایت سیستم‌های جامع نیروی انسانی منصوب می‌گردید.

اهم ماموریت‌های جنابعالی به قرار زیر می‌باشد:

۱- به‌روزرسانی و بهبود سامانه جامع نیروی انسانی صنعت نفت با بهره‌گیری از روش‌ها، متدولوژی‌ها و فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی

۲- یکپارچه‌سازی سامانه مذکور با سایر سیستم‌های اطلاعاتی مرتبط

۳- به‌روزرسانی پرتال جامع منابع انسانی صنعت نفت و ایجاد امکانات حداکثری در پرتال مربوط با هدف کاهش مراجعات پرسنل به ادارات و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی

۴- ایجاد داشبوردهای مدیریتی و امکان تولید گزارش‌های تحلیلی در حوزه منابع انسانی

۵- راه‌اندازی و اداره دفتر مدیریت پروژه‌های معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تجارب همکاران محترم در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله موفق و موید باشید.

فرصت را مغتنم شمرده و از خدمات ارزنده جناب آقای سیدشهرام توکلی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی و تشکر نموده و توفیق خدمت روزافزون ایشان را در مسئولیت‌های آتی از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

کد خبر 289183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =