زمینه‌های همکاری شرکت نفت فلات قاره و پژوهشگاه نفت افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران بر لزوم گسترش همکاری دوجانبه و تامین اهداف مشترک با پژوهشگاه صنعت نفت تاکید کرد و گفت: اعتماد به توانمندی‌ داخلی دستاوردهای مؤثری را به همراه دارد.

به گزارش شانا به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، حمید بورد روز چهارشنبه (۲۵ اردیبهشت‌ماه) در نشست دوجانبه پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت مجموعه‌ای توانمند در صنعت نفت است، تصیح کرد: باید نگاه ملی به این مجموعه وجود داشته باشد و با توجه به مشکلات موجود در کشور باید بر دستاوردهای داخلی تمرکز بیشتری شود.

وی ادامه داد: افزون بر ارتباطات شرکت‌های داخلی با کشورهای خارجی باید ارتباطات داخلی را توسعه ببخشیم، زیرا اعتماد به توانمندی‌های داخل نتایج موثری را برای کشور به همراه داشته و خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت می‌تواند بیش از ۶۰ درصد مشکلات بخش بالادست را حل کند، تصریح کرد: خوشبختانه با عملکرد مناسب این مجموعه می‌توان به خودباوری رسید و این موضوع می‌تواند سبب نبود وابستگی کشور در زمینه‌های مختلف شود.

بورد با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر نتایج ارزشمندی از همکاری با پژوهشگاه حاصل شده است، گفت: حجم قراردادهایی که سال‌های گذشته با پژوهشگاه داشته‌ایم رو به افزایش است و امیدواریم این همکاری‌ها در آینده با تعریف پروژه‌های مشترک توسعه یابد.

وی با اشاره به اینکه شرکت نفت فلات قاره آمادگی کامل برای روابط مشترک با پژوهشگاه دارد، ادامه داد: مجموعه‌هایی نظیر پژوهشگاه افزون بر همکاری با بخش‌های دولتی باید زمینه همکاری‌های خود را با بخش خصوصی نیز گسترش دهد و برای بازاریابی دانش فنی‌ خود به دنبال شیوه‌های مناسب باشد.

کد خبر 289199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =