مدیرکل نظارت بر منابع هیدروکربوری و اکتشاف وزارت نفت منصوب شد

معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت در حکمی، پیمان احتشامی را به‌عنوان «مدیرکل نظارت بر منابع هیدروکربوری و اکتشاف» منصوب کرد.

به گزارش شانا، در حکم محسن پاک‌نژاد، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت به پیمان احتشامی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، سوابق و توانمندی‌های جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «مدیرکل نظارت بر منابع هیدروکربوری و اکتشاف» منصوب می‌شوید.

در چارچوب قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت و با توجه به اهمیت انجام وظایف حاکمیتی ذی‌ربط، اهم وظایف جنابعالی به شرح ذیل است:

*جمع‌بندی و ارائه نقطه نظرات فنی و مشارکت در تدوین سیاست‌های کلان بخش بالادستی و راهبردهای حوزه اکتشاف، توسعه و تولید منابع نفت و گاز کشور.

*بررسی و صدور پروانه اکتشاف، توسعه و بهره‌برداری از مخازن/ میدان‌های نفت و گاز برای شرکت ملی نفت ایران و نظارت عالیه بر انطباق عملکرد آن شرکت با مفاد پروانه صادره.

*انجام هماهنگی‌های لازم و پیگیری تکالیف تعیین شده در کارگروه تخصصی هیئت عالی نظارت بر منابع نفتی، شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز و شورای عالی اکتشاف نفت، جمع‌بندی و ارائه گزارشات لازم و نیز راهبری دبیرخانه‌های مربوطه.

*نظارت عالیه بر رعایت مفاد ابلاغیه وزیر محترم نفت درباره خط‌مشی و راهبرد توسعه و بهره‌برداری صیانتی از مخزن‌های نفت و گاز (راهبرد توسعه مخازن).

*راهبری کارگروه تخصصی بررسی و تائید صلاحیت حرفه‌ای افراد مرتبط با عملیات حفاری.

*پیگیری و نظارت بر اجرای شیوه‌نامه تایید صلاحیت حرفه‌ای افراد مرتبط با عملیات حفاری، شیوه‌نامه نحوه دریافت‌گواهی ایمنی/ تطابق با استاندارد برای ماشین آلات و تجهیزات حفاری و نیز شیوه‌نامه تدوین مجموعه مقررات و دستورالعمل‌های عملیات حفاری.

*تنظیم و انتشار آمار ذخایر هیدروکربوری کشور.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از توانمندی‌ کارکنان متخصص آن اداره کل در انجام وظایف محوله موفق باشید.

کد خبر 289207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =