ثبت رکورد کار بدون حادثه در طرح توسعه میدان آذر

رکورد ۴۷ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه منجر به فوت در طرح توسعه میدان نفتی آذر در ۹ سال اخیر ثبت شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت مهندسی و توسعه نفت، کوروش رضازاده، رئیس واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) شرکت مهندسی و توسعه نفت گفت: استقرار، توسعه و فرهنگ‌سازی نظام مدیریت اچ‌اس‌یی در توسعه میدان‌های نفتی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و دست‌درکاران طرح توسعه میدان نفتی آذر با رعایت این اصول توانستند به رکوردی کم‌سابقه در سطح صنعت نفت و گاز کشور دست یابند.

وی حفظ ایمنی، بهداشت و محیط زیست نیروی انسانی و صیانت از تجهیزات و دارایی‌های موجود در میدان‌های نفتی جنوب و غرب کشور را از اهداف مهم این شرکت برشمرد و افزود: رعایت الزام‌های اچ‌اس‌یی برای همه پیمانکاران اجرایی، عملیاتی و کارکنان شرکت ضروری است و همه افراد نسبت به رعایت این الزام‌ها اهتمام می‌ورزند.

رئیس اچ‌اس‌یی شرکت مهندسی و توسعه نفت اظهار کرد: طرح توسعه میدان نفتی آذر توانست با تجزیه و تحلیل و کنترل هر چه دقیق‌تر حوادث جزئی و همچنین رعایت دقیق الزام‌ها و استانداردهای ایمنی، ۴۷ میلیون نفر ساعت کارکرد بدون حادثه فوتی را از سال ۸۹ تاکنون به ثبت برساند که این خود نشان می‌دهد تا چه حد کارکنان و پیمانکاران طرح، الزام‌های اچ‌اس‌یی را مورد توجه قرار داده‌اند.

رضازاده به تاثیر برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی کارآمد در ۹ سال گذشته اشاره کرد و گفت: رعایت اصول و الزام‌های ایمنی، دقت و مسئولیت‌پذیری کارکنان طرح از مهم‌ترین عوامل در ثبت این حد نصاب است و دستیابی به این مقوله مهم و ارزشمند جز از طریق استقرار کارآمد نظام مدیریت اچ‌اس‌یی و تمرکز بر مسائل این نظام میسر نیست.

وی در پایان بر التزام همگانی به قواعد و مقررات اچ‌اس‌یی تأکید کرد و یادآور شد: اکنون طرح توسعه میدان نفتی آذر شرایط لازم برای بهبود مستمر، بهره‌وری و تعالی شرکت مهندسی و توسعه نفت را فراهم آورده است.

کد خبر 289324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =