شکل‌گیری گروه‌های متناسب با نیازهای فناورانه در سومین رویداد استارتاپی صنعت نفت

تشکیل ۱۶ تیم عالی متناسب با نیازهای فناورانه ارائه شده در مسیر هوشمندسازی صنعت نفت از دستاوردهای سومین دوره رویداد استارتاپ هوشمندسازی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بود.

به گزارش شانا به نقل از دانشگاه صنعت نفت، این رویداد از سوی شتاب‌دهنده تخصصی آی‌تک ITECH (نخستین و تنها شتاب‌دهنده تخصصی انرژی) و با هدف کمک به شکل‌گیری، ایجاد و رشد اکوسیستم استارتاپی در صنعت نفت، گاز و انرژی برگزار شد.

بیان نیازهای فناورانه، ایده‌پردازی و اعتبارسنجی ایده‌ها و تیم‌سازی و پیوستن به شبکه کارآفرینی از جمله فعالیت‌های اصلی در طول اجرای این رویداد بوده است.

استقبال بی‌نظیر اکوسیستم استارتاپی خوزستان و تشکیل ۱۶ تیم عالی متناسب با نیازهای فناورانه ارائه شده در مسیر هوشمندسازی صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از دستاوردهای برپایی این رویداد است.

سومین دوره رویداد استارتاپ هوشمندسازی در صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با مشارکت دانشگاه صنعت نفت، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ستاد انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و پارک علم و فناوری خوزستان در اهواز با استقبال بی‌نظیر اکوسیستم استارتاپی خوزستان برگزار شد.

کد خبر 289403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =