طرح کدینگ کارت‌های سوخت در جایگاه‌های منطقه زاهدان اجرایی شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از اجرای طرح کدینگ کارت‌های هوشمند سوخت در جایگاه‌های منطقه زاهدان از ساعت ۲۴ روز جمعه (دهم خردادماه) خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، غلام‌محمد احمدی، از اجرای موفقیت‌آمیز طرح کدینگ کارت‌های سوخت در همه جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان گفت: با اجرای این طرح، فقط خودروهایی که در بازه زمانی یک سال گذشته (از فروردین ۹۷ تا انتهای فروردین ۹۸) در جایگاه‌های عرضه سوخت منطقه زاهدان سوختگیری کرده‌اند، مجاز به سوخت‌گیری هستند.

وی هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی، کاهش ازدحام و برطرف کردن صف‌های خودرو در جایگاه‌های عرضه سوخت و جلوگیری از سوخت‌گیری کارت‌های مهاجر عنوان کرد.

مدیر منطقه زاهدان با اشاره به اجرای این طرح از سال‌های گذشته در شهرستان‌های سراوان، سیب سوران و مهرستان و بررسی نقاط قوت و ضعف گفت: طرح کدینگ هم‌اکنون در همه شهرستان‌های تابعه منطقه زاهدان به اجرا درآمده و خودروهای کدگذاری شده می‌توانند به‌راحتی در جایگاه‌های عرضه سوختگیری کنند.

احمدی افزود: برای سوختگیری خودروهای جدید و کدگذاری‌نشده و مسافران، جایگاه‌هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده و آماده ارائه خدمات هستند.

وی همچنین درباره کدگذاری کارت‌های سوخت جدید و جامانده از طرح کدینگ نیز گفت: مراکزی در منطقه به این منظور اختصاص داده شده و صاحبان خودروها می‌توانند با ارائه مدارک نسبت به کدینگ کارت هوشمند سوخت اقدام کنند.

کد خبر 289412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =