بیش از ۶۸ هزار کارت سوخت مهاجر در زاهدان شناسایی شد

به دنبال اجرای طرح کدینگ کارت سوخت از دهم خرداد ماه امسال در سیستان و بلوچستان، تاکنون بیش از ۶۸ هزار کارت مهاجر در منطقه زاهدان شناسایی و از طرح خارج شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، غلام‌محمد احمدی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: با شدت گرفتن ورود کارت‌های سوخت مهاجر به استان در سال ۹۷ و امسال، طرح کدینگ کارت سوخت با هدف پیشگیری از ورود کارت‌های مهاجر به سیستان و بلوچستان اجرا شد.

غلام‌محمد احمدی با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن اجرای این طرح گفت: با گذشت کمتر از دو ماه از آغاز اجرای طرح کدینگ، تاکنون بیش از ۶۸ هزار کارت سوخت مهاجر در منطقه زاهدان شناسایی و از سوخت‌گیری آنها در جایگاه‌ها جلوگیری شده است.

وی اظهار کرد: کار بررسی و پایش کارت‌های سوخت مهاجر در منطقه ادامه دارد و تاکنون به‌طور میانگین روزانه بیش از یک هزار کارت مهاجر شناسایی و از طرح خارج شده است.

مدیر منطقه زاهدان، الزامی شدن استفاده از کارت سوخت خودرو را که از ۲۲ مردادماه امسال در تمامی جایگاه‌های کشور آغاز شده است، گامی موثر برای پیشگیری از مهاجرت کارت‌های سوخت به مناطق مرزی و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی عنوان کرد.

با اجرای طرح کدینگ در سیستان و بلوچستان فقط خودروهایی که دارای شماره پلاک یا آدرس استان باشند مجاز به سوختگیری در جایگاه‌های سوخت هستند و دیگر خودروها از جمله خودروهای مهمان و خودروهای فاقد کارت در جایگاه‌های ویژه‌ای که به این منظور در نظر گرفته شده است، می‌توانند سوخت‌گیری کنند.

کد خبر 292150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =