۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
  • کد خبر: 289051
فراخوان احداث ۵ جایگاه سی‌ان‌جی در زاهدان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان از آمادگی برای واگذاری مجوز احداث پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهر زاهدان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان، غلام‌محمد احمدی گفت: فراخوان احداث جایگاه‌های تک‌منظوره عرضه سی‌ان‌جی از طریق جراید اطلاع‌رسانی شده و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند درخواست‌های خود را به منطقه ارائه کنند.

وی با اشاره به گسترش طرح گازرسانی در شهر زاهدان گفت: به منظور استفاده از سوخت پاک و ارزان، طرح احداث جایگاه‌های تک منظوره سی‌ان‌جی در دستور کار قرار گرفته و این شرکت در نظر دارد با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی پنج جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در نقاط گازرسانی شده شهر زاهدان احداث کند.

مدیر منطقه زاهدان، اظهار کرد: هم‌اکنون یک جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در شهر زاهدان در حال راه‌اندازی بوده و مجوز احداث یک جایگاه دیگر نیز صادر شده است.

وی احداث این جایگاه‌ها را به‌منظور توسعه خدمات دولت، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و رفاه حال مردم عنوان کرد و افزود: در صورت احداث و توسعه جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان، بخش قابل توجهی از مصرف سوخت مایع کاهش خواهد یافت و مردم از سوخت پاک و ارزان برخوردار خواهند شد.

کد خبر 289051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =