مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منصوب شد

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش، طی حکمی امیر وکیل زاده را به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در حکم علیرضا صادق آبادی خطاب به وکیل‌زاده آمده است: «نظر به تخصص، تعهد و تجارب جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از تجارب کارکنان و کارشناسان متعهد آن شرکت و تعامل مناسب با مدیران پرتلاش آن مجموعه در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

فرصت را مغتنم شمرده و از خدمات جناب آقای سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، کمال تشکر را داشته و توفیق روزافزون ایشان را از خداوند متعال خواستارم.»

به گزارش شانا، امیر وکیل‌زاده متولد آبان‌ماه ۱۳۴۳ و فارغ التحصیل مهندسی برق و کارشناسی ارشد مدیریت پروژه و ساخت از دانشگاه صنعتی شریف است.

وی همچنین سابقه معاونت مدیر صادرات و واردات، مدیر طرح گاز طبیعی فشرده (سی‌ان‌جی)، معاون اجرا و بهره‌برداری، رئیس برنامه‌ریزی و برآوردها، رئیس خدمات برق، رئیس بازرسی ابزار دقیق و مهندس ارشد تعمیرات برق را در کارنامه کاری خود دارد.

وکیل‌زاده پیش از این به عنوان معاون مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مشغول فعالیت بوده است.

به گزارش شانا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی همچنین در حکم دیگری سید محمدرضا موسوی خواه را به عنوان مشاور و نماینده ویژه خود در کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی منصوب کرد.

کد خبر 289432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =