پاسخگویی به درخواست‌های کارکنان ملی حفاری از طریق میز خدمت

رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران گفت: به‌منظور تحقق اهداف دولت الکترونیک و تکریم ارباب رجوع، از این پس پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌های کارکنان و مراجعان به این شرکت از طریق میز خدمت دنبال می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، رحیم بروایه در این باره افزود: ایجاد میز خدمت در این سازمان با هدف تکریم ارباب رجوع، آسان‌سازی و شتاب‌بخشی در پیگیری‌ها و ارائه پاسخ مناسب، کاستن از تردد و اتلاف وقت و کاهش هزینه‌ها انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام بدون شک رضایتمندی کارکنان بخش‌های مختلف شرکت و همچنین مراجعه کنندگان خارج از شرکت را در پی دارد، اظهار کرد: میز خدمت در شرکت ملی حفاری ایران در کارگاه شماره یک شرکت مستقر است.

رئیس بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت ملی حفاری ایران افزود: با توجه به تاکید مدیرعامل این شرکت، همکاران ما در این بخش در نزدیک‌ترین زمان ممکن موارد طرح‌شده را پی جویی می‌کنند و نتیجه را به اطلاع مخاطبان خواهند رساند.

بروایه تصریح کرد: با توجه به ماهیت کار اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایت شرکت ملی حفاری، میز خدمت به عنوان زیرمجموعه این اداره تعریف شده و تلاش بر این است تا از این طریق در وقت، رفت‌وآمد کارکنان، مراجعان و هزینه‌های مربوط به آن صرفه‌جویی شود.

کد خبر 289534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =