گازرسانی سبب توسعه زیرساخت‌ها و مهاجرت معکوس به روستاها می‌شود

استاندار مازندران گفت: گازرسانی سبب توسعه زیرساخت‌ها و مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاها می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان مازندران، احمد حسین‌زادگان، امروز (سه‌شنبه، چهارم تیرماه) در آیین افتتاح رسمی طرح گازرسانی به شهر آلاشت و هفت روستای همجوار استان مازندران با اشاره به اینکه بخشی از بار اصلی منابع مالی کشور بر دوش وزارت نفت است، گفت: وزیر نفت از شخصیت‌های برجسته ملی است، زیرا سبب شد که در شرایط سخت تحریم هیچ کدام از پروژه‌ها متوقف نشوند.

وی افزود: ایران قابل تحریم نیست، اما آقای زنگنه به دلیل بی‌مهری‌هایی که به او می‌شود به‌تنهایی جور این اقتصاد تحریمی را می‌کشد و پروژه‌های عمرانی را بدون توقف توسعه می‌دهد، به همین سبب از زحمات وی قدردانی می‌کنم.

استاندار مازندران تصریح کرد: شاید طرح گازرسانی به آلاشت به سبب ارتفاع زیاد منطقه توجیه اقتصادی نداشت، اما نوع نگاه انقلاب اسلامی و نظام ارائه خدمات به همه مردم است.

حسین‌زادگان عنوان کرد: گازرسانی سبب توسعه زیرساخت‌ها و مهاجرت معکوس روستاییان از شهرها به روستاها می‌شود، همچنین این موضوع اشتغال‌زایی و توسعه را به همراه دارد، مهم است که پس از گازرسانی، آبادانی و رشد و شکوفایی کشور را ببینیم.

وی گفت: جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها موضوعی است که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی به‌دنبال آن بوده‌ایم. فراهم کردن زیرساخت‌ها در روستاها یکی از اقدام‌های اصلی برای تحقق این هدف است که همه دولت‌ها برای آن تلاش کرده‌اند به همین سبب امروز بیشتر روستاها از نعمت برق، گاز و ... برخوردار هستند تا اقتصاد کشور به اقتصادی پویا تبدیل شود و دیگر پاشنه‌آشیل کشور در زمان تحریم‌ها نباشد.

کد خبر 290322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =