مناطق نفت‌خیز جنوب برنامه مستقلی برای کارکنان قرارداد مدت موقت ندارد

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اعلام کرد که این شرکت در ارتباط با حقوق و مزایای کارکنان قرارداد مدت موقت برنامه مستقلی خارج از چارچوب و سایت‌های کلی وزارت نفت ندارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب منوچهر بارانی با ارائه توضیحاتی درباره مباحث مطرح شده در نشست رسیدگی به مشکلات کارکنان شرکت نفت و گاز گچساران گفت: مباحث ارائه شده در این نشست به خوبی بازتاب داده نشده است.

وی با اشاره به بخشنامه وزرات نفت مبنی بر صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های بی‌تاثیر در کارایی وزارت نفت گفت: کاهش هزینه‌ها در بخش ورزش و خدمات آموزشی و فرهنگی و به‌طور کلی اهتمام در اجرای صحیح آن برای صیانت از حقوق کارکنان و حفظ سرمایه انسانی است و مناطق نفت‌خیز جنوب به‌گونه‌ای عمل می‌کند تا موجبات رضایتمندی کارکنان نیز فراهم شود.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره حقوق و مزایای کارکنان قرارداد مدت موقت نیز اظهار کرد: ارائه تسهیلات و مزایای کارمندی یا کارگری به این عزیزان و همچنین اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل از گزینه‌های منابع انسانی وزارت نفت است که در نشست‌های تخصصی درباره آن بحث و تبادل نظر می‌شود که در صورت تصویب در همه بخش‌های وزارت نفت اجرا خواهد شد و شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه برنامه مستقلی خارج از چارچوب و سیاست‌های کلی وزارت نفت ندارد.

مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب درباره ساماندهی نیروهای ارکان ثالث نیز گفت: ساماندهی نیروهای ارکان ثالث و راه‌اندازی سامانه اطلاعاتی این نیروها بر اساس مصوبه‌های کارگروه رسیدگی به نیروهای غیر رسمی شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود.

کد خبر 290356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =