دیدار رئیس شورای شهر تهران از موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت

رئیس شورای شهر تهران در دیدار از نخستین موزه نفت تهران، اقدام ارزشمند وزارت نفت در حفظ میراث به جامانده از این صنعت را ارزشمند خواند و ابراز امیدواری کرد دیگر سازمان‌های دولتی نیز با الگوبرداری از این اقدام‌ها، در راستای حفظ میراث فرهنگی و صنعتی کشور بکوشند.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی موزه‌ها و مرکز اسناد صنعت نفت، محسن هاشمی رفسنجانی عصر دیروز (دوشنبه، 10 تیرماه) با حضور در موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تهران از بخش‌های ده‌گانه نخستین موزه نفت پایتخت دیدار کرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از فرصت پیش‌آمده برای دیدار از این موزه اظهار کرد: از ابتکارات و نحوه چیدمان اشیا و اسنادی که در این موزه به معرض نمایش گذاشته شده لذت بردم و به هوش و ذکاوت کسانی که این مجموعه ارزشمند را طراحی و اجرا کردند نیز تبریک می‌گویم.

رئیس شورای شهر تهران ابراز امیدواری کرد مردم کشور و به‌خصوص اهالی پایتخت، از این مجموعه بازدید کنند و دیگر سازمان‌ها نیز در راستای حفظ میراث فرهنگی و صنعتی ایران، دست به چنین ابتکاراتی بزنند.

شایان ذکر است، موزه پمپ‌بنزین دروازه دولت تهران، به عنوان نخستین موزه نفت پایتخت، یکم تیرماه امسال با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور و مدیران ارشد وزارت نفت در خیابان انقلاب، تقاطع سعدی گشایش یافت.

کد خبر 290504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =