بررسی‌های حقوقی لازم برای تعیین تکلیف دانشگاه صنعت نفت

شورای‌ عالی اداری مقرر کرد که بررسی‌های حقوقی لازم برای تعیین تکلیف دانشگاه صنعت نفت به‌منظور ادامه فعالیت ذیل مجموعه وزارت نفت یا انتقال به مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شود.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری، عصر دوشنبه (۱۷ تیرماه) در نشست شورای عالی اداری با اشاره به گزارش نماینده سازمان امور اداری و استخدامی کشور درباره اجرای برنامه جامع اصلاح نظام اداری ـ دوره دوم (۱۳۹۷ ـ ۱۳۹۹) تاکید کرد: همه دستگاه‌های دولتی و دیگر قوا باید برای اجرای هر چه بهتر برنامه جامع اصلاح نظام اداری تلاش کنند.

براساس این گزارش، همسو با اجرای این برنامه، تکلیف ۲۹ دستگاه در زمینه اهداف کیفی و نحوه اجرای چابک‌سازی دولت تا پایان سال ۹۹ تعیین و در قالب تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه مربوطه ابلاغ شده است.

همچنین در این نشست مقرر شد سازمان امور اداری و استخدامی حصول تفاهم با آن دسته از دستگاه‌ها را که تا کنون به اجرای این برنامه نپیوسته‌اند، دنبال کند.

گزارش ساماندهی موسسه‌های آموزشی و پژوهشی وابسته به دستگاه‌های اجرایی نیز در ادامه نشست ارائه و مقرر شد بررسی‌های حقوقی لازم برای تعیین تکلیف دانشگاه صنعت نفت برای ادامه فعالیت ذیل مجموعه وزارت نفت یا انتقال به مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شود.

کد خبر 290811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =