اطلاعات صادرات نفت، اطلاعات جنگی است

وزیر نفت با اشاره به انتشار اطلاعات مربوط به صادرات نفت از سوی برخی رسانه‌ها گفت: از آنجایی که در حال حاضر ما در جنگ اقتصادی هستیم، انتشار اطلاعات مربوط به صادرات نفت، اطلاعات جنگی به شمار می‌رود و برای نشر آن باید از مراجع مجوز گرفت.

به گزارش شانا، به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه امروز (چهارشنبه، ۱۹ تیرماه) در حاشیه جلسه هیئت دولت اظهار کرد: مشخص نیست افرادی که این اطلاعات را بازنشر می‌کنند چه هدفی دارند، زیرا انتشار این مطالب به منافع ملی آسیب می‌زند.

وی به روند گازرسانی در کشور اشاره کرد و گفت: هر روز هشت تا ۹ روستا به شبکه گاز متصل می‌شوند، البته در چند استان مانند کرمان، کرمانشاه و آذربایجان غربی به نسبت سایر مناطق کشور عقب‌تر هستیم که در آن استان‌ها اهتمام بیشتری داریم.

زنگنه با اشاره به اینکه اکنون در مجموع حدود ۹۴ درصد از جمعیت کشور به شبکه گاز متصل هستند، تاکید کرد: به بیش از ۸۵ درصد از جمعیت روستایی کشور گازرسانی شده است.

وزیر نفت درباره دیدار خصوصی با وزیر انرژی عربستان در حاشیه نشست اخیر اوپک هم اظهار کرد: در جریان نشست صدوهفتادوششم اوپک، دیدار خصوصی با وزیر انرژی عربستان انجام نشده و تنها احوال‌پرسی صورت گرفته است، اما در جلسات ۷ تا ۸ ساعت با هم دعوا کردیم.

کد خبر 290856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =