۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
  • کد خبر: 290974
۳ دروغ بزرگ درباره‌ وزیر نفت

چندی‌ است حول وزارت نفت شایعات عجیب و غریبی به‌وجود آمده و عده‌ای وزیر نفت را مورد هجمه‌ شایعات و گاه سوءگیری خاص و غیرمنصفانه‌ای قرار داده‌اند. از جمله آخرین شایعه درگیری لفظی زنگنه با رئیس‌جمهوری و تعیین جانشین او و دلخوری آقای روحانی از زنگنه است!

واقعیت آن است که برای واژگون‌ کردن وزارت نفت در این تحریم‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند تا وزیر نفت سرانجام کنار بکشد. یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه دروغ بزرگ درباره آقای زنگنه گفت و هیچ برخوردی با او نشد. دیگران برای او پرونده‌سازی کردند و برخوردی نشد. به خاطر یک دستگاه پوز برای کارگری خدماتی که تمام ادارات چنین مسئله‌ای دارند حرف و حدیث‌های فراوانی ایجاد شد. همه این شایعات و دروغ‌ها برای ایجاد فشار و خردکردن اعصاب آقای زنگنه است. وزارت نفت گنج ایرانیان است و قصد دارند این معدن گنج را خالی کنند.

به‌عنوان نماینده مردم از آقای زنگنه خواهش می‌کنم با وجود تمام این تهمت‌ها، بی‌تقوایی‌ها و بی‌دینی‌ها تا آخر بایستند. ایشان زمانی جان خود را در کف دست گرفت و قصد داشت برای این کشور شهید شود. از ایشان می‌خواهم باز هم محکم و استوار بمانند و درمقابل فشارها و تهمت‌ها کوتاه نیایند. زیرا افراد و نمایندگان خاصی قصد دارند به وزیران پیشنهادی رأی ندهند و سرانجام کسی بر سر کار بیاید که بابک زنجانی‌های جدیدی متولد شوند و غارت اموال مردم آغاز شود.

شاید این پرسش مطرح شود که مگر وزارت نفت جزئی از اموال شخصی افراد یا زنگنه است که با او چنین رفتاری می‌شود؟ باید صراحتا گفت مگر کسانی که پیش از این دکل‌ها را دزدیدند و رفتند نمی‌دانستند نفت ثروت ملی و امانتی بین‌نسلی است؟! آنها شرف ندارند و میهن‌پرست نیستند و بدون شک تعصبی به این آب و خاک ندارند، اما با توجه به تمام این حاشیه‌سازی‌ها و هیاهوها، باید گفت فضای عمومی مجلس کماکان به نفع وزیر نفت است و نمایندگان او را حمایت می‌کنند.متاسفانه عده‌ای در همه‌چیز خود را مجتهد می‌دانند! متاسفانه این عده در راستای منافع ملی گام برنمی‌دارند. اگر اینگونه بود کشور در وضع کنونی قرار نمی‌گرفت.

در پایان باید به‌طور شفاف گفت که اکنون تنها وزیری که غیرتمندانه ایستاده و در برابر فساد و زیاده‌خواهی‌ها مقاومت می‌کند، بیژن زنگنه، وزیر نفت است. بنابراین باید جلو اتهام‌ها و شایعات گرفته شود، به‌ویژه در این برهه زمانی که اقتصاد کشور تحت فشار از سوی آمریکا قرار گرفته است. ما الان در شرایط حساسی قرار داریم و بنابراین همه اظهارات و تصمیم‌ها باید متناسب با این شرایط اتخاذ شود تا منافع ملی حفظ شده و به اقتصاد کشور کمترین آسیب وارد شود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه‌و بودجه‌ مجلس
منبع: روزنامه آرمان

کد خبر 290974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =