شرکت ملی حفاری و توسعه صنایع نفت و انرژی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت‌های ملی حفاری و توسعه صنایع نفت و انرژی (OEID) برای استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در داخل و خارج از کشور و دیگر فعالیت‌های مرتبط با صنعت حفاری تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهم‌نامه دیروز (سه‌شنبه، ۲۵ تیرماه) بین سیدعبدالله موسوی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مهرزاد صفوت، مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی (OEID) امضا و مبادله شد.

در آیین امضای این تفاهم‌نامه موسوی ضمن بر شمردن توان تجهیزاتی و نیروی انسانی این شرکت اظهار کرد: شرکت ملی حفاری ایران بزرگ‌ترین شرکت در زمینه عملیات حفاری و دیگر خدمات جنبی در کشور  و حوزه غرب آسیاست.

وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شرکت به دنبال توسعه فعالیت‌ها و کسب درآمدهای حداکثری و ایجاد رفاه و انگیزه در کارکنان بوده و بدون شک تلاش در زمینه هم‌افزایی صنعت حفاری در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه صنایع نفت و انرژی با اشاره به توانمندی‌های این شرکت، استفاده از ظرفیت‌های ملی حفاری را مهم برشمرد و بر توسعه همکاری‌های بین دو شرکت تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، تلاش مدیرعامل و مجموعه مدیریت شرکت ملی حفاری ایران برای استفاده حداکثری از امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی متخصص این شرکت در فعالیت‌های حفاری و افزایش درآمدهای آن ادامه دارد و در روزهای آینده تفاهم‌نامه‌های دیگری در زمینه توسعه فعالیت‌های شرکت مبادله خواهد شد.

کد خبر 291096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =