تعهد به مسئولیت اجتماعی در پالایشگاه هاشمی‌نژاد به ارزش تبدیل شد

مدیرکل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: اقدام‌های خیرخواهانه کارکنان پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد، زمینه‌ساز ادامه تحصیل فرزندان بهزیستی و حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد در شهرستان سرخس شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حمیدرضا پوریوسف در بازدید از پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد، درباره اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در این مجتمع پالایشی، گفت: حمایت‌های پالایشگاه خانگیران از کسب‌وکارهای نوپا و شرکت‌های داخلی فعال در شهرستان سرخس، زمینه‌ساز شکوفایی فعالیت‌های اقتصادی در این شهرستان مرزی شده است.

وی با اشاره به تلاش مدیران و کارکنان پالایشگاه برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: مدیران و کارکنان پالایشگاه در قالب فعالیت مسئولیت اجتماعی ارتباط بسیار مناسبی را با جامعه هدف بهزیستی برقرار کرده‌اند و این نهاد از خدمات خیرخواهانه کارکنان پالایشگاه برخوردار شده است. 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی اظهار کرد: بهزیستی خراسان رضوی جامعه هدف وسیعی را زیر پوشش دارد و در نشست با مدیران پالایشگاه گاز خانگیران، مقرر شد برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی شهرستان سرخس با مشارکت پالایشگاه، اقدام‌های خوبی انجام شود.

کد خبر 291749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =