۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
  • کد خبر: 291841
پیام تبریک وزیر نفت به مناسبت روز خبرنگار

وزیر نفت در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: عموم خبرنگاران و رسانه‌های کشور در جنگ تمام عیاری که دشمنان علیه ایران به راه انداختند یاریگر صنعت نفت بوده و در بزنگاه‌های مهم همواره در یک جبهه برای صیانت از منافع ملی جنگیده‌اند.

به گزارش شانا، متن پیام بیژن زنگنه به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

ن والقلم و ما یسطرون...

خبرنگاران، چشمان ناظر مردم بر شئون مختلف حاکمیت و دولتمردان و راوی واقعیت‌ها برای جامعه هستند. تعهد، تخصص و تعصب بر صیانت از منافع مردم از جمله ملزوماتی است که می‌تواند حرفه خبرنگاری و فرآیند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را در پیشبرد اهداف کشور و صیانت از منافع ملی به یک فعالیت اثربخش و یاری‌رسان حاکمیت بدل نموده و نور امید و آگاهی بر جامعه بتاباند.

خباثت دشمنان و بدخواهان ملت بزرگ ایران در ماه‌های گذشته بیش از هر زمان دیگری انسجام یافته است و با وضع تحریم‌های شرورانه و هوشمند، جنگی تمام عیار در حوزه‌های اقتصادی و سیاسی به راه انداخته‌اند تا به مطامع خود برسند. صنعت نفت که در این میان در صف نخست این رویارویی قرار دارد توانسته است به فضل الهی و با تلاش شبانه‌روزی همه دلسوزان کشور، آرزوهای دشمنان را در این زمینه ناکام کند. مفتخرم که اعلام نمایم عموم خبرنگاران و رسانه‌های کشور نیز در این عرصه یاریگر صنعت نفت بوده و در بزنگاه‌های مهم همواره در یک جبهه برای صیانت از منافع ملی جنگیده‌اند.

اینجانب با تبریک روز خبرنگار به شما عزیزان فعال در عرصه رسانه‌ای کشور، این تلاش و مجاهدت را پاس داشته و از درگاه خداوند بزرگ سلامتی و توفیق شما را آرزو می‌کنم.

کد خبر 291841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =