تولیدات داخلی باید در مسیر کیفی شدن گام بردارند

مجری طرح ساخت خط لوله انتقال نفت گوره-جاسک گفت: تولیدات داخلی باید در مسیر کیفی شدن گام بردارند و این مهم به همت متخصصان داخلی محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان خوزستان، محمد سقایی بعدازظهر امروز (٢٣، مردادماه) پس از بازدید از شرکت لوله‌سازی اهواز و شرکت فولاد اکسین خوزستان در جمع مدیران شرکت فولاد اکسین گفت: به همت تلاش شبانه‌روزی جوانان ما امروز شاهد رونق تولید هستیم.

وی با اشاره به اینکه موضوع کیفیت از جمله مباحث مهم و تاثیرگذار صنعت نفت کشور است، افزود: باید صنایع های‌تک (High Tech) در مسیر بهتر شدن قرار گیرند و این مهم هم‌اکنون ازسوی مهندسان داخلی در مسیر محقق شدن قرار دارد.

مجری طرح ساخت خط لوله انتقال نفت گوره-جاسک ادامه داد: طبق منویات مقام معظم رهبری تولیدات باید به سمت کیفی شدن حرکت کند و محصولی تولید کرد که به لحاظ کیفیت مطلوب باشد نه اینکه محصولی تولید شود که ما را به قهقرا بکشاند.

سقایی با بیان اینکه کار را باید به اهل فن سپرد، اظهار کرد: شرکت مهندسی و توسعه نفت برای رشد صنعت نفت تلاش زیادی کرده است، اکنون همگی باید دست به دست هم تا چرخ دنده‌های صنعت به درستی بچرخد.

کد خبر 292089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =