راهبردهای کلیدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست تبیین شد

رئوس رویکردهای سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست در حوزه‌های مختلف صنعت پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و مدیران ارشد این شرکت بررسی و راهبردهای اساسی تبیین شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز (چهارشنبه، 23 مردادماه) در نشست راهبردی سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ضمن تاکید بر اهمیت این نمایشگاه برای صنعت پتروشیمی و کشور، خواستار اهتمام جدی همه بخش‌های این صنعت برای حضور منسجم و یکپارچه در این نمایشگاه شد.

وی همچنین بر اجرای با کیفیت سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست و زمینه‌سازی برای حضور موثر هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در این نمایشگاه تاکید کرد.

تجارت محصولات، صنایع تکمیلی، طرح‌های در دست اجرا، محیط زیست، مصرف آب، بهینه‌سازی مصرف انرژی، فناوری و نوآوری، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش بنیان از محورهایی بود که مقرر شد در سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست به عنوان محورهای اطلاع‌رسانی و تبیین فعالیت‌های انجام شده مورد توجه قرار گیرد.

محورهای اصلی سمینارها و کارگاه‌های آموزشی به‌ویژه در حوزه تازه‌های فناوری، مشکلات صنایع تکمیلی و خدمات قابل ارائه توسط دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی از دیگر مواردی بود که در این جلسه به بحث گذاشته شد.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از 31 شهریور تا 3 مهر 1398 در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 292094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =