اثبات توانمندی ماشین‌سازان داخلی در سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست

انجمن صنفی کارفرمایی ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران اظهار کرد: اعضای این انجمن در سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست توانمندی‌های خود را از لحاظ کیفی و کمی برای رقابت با رقبای خارجی خود اثبات می‌کنند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مهران مدبری، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران در خصوص حضور این انجمن در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران‌پلاست گفت: با حمایت و همراهی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و وزارت صنعت، دو سالن ۶ و ۷ این نمایشگاه به صورت یکپارچه و متحد به اعضای این گروه اختصاص داده شده است.

وی با بین اینکه اعلام رشد سطح توانمندی‌ها و قدرت رقابت‌مان پیام انجمن صنفی کارفرمایی ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست است، افزود: این توان را در معرض دید بازدیدکنندگان حرفه‌ای، متخصصان و شرکت‌های خارجی نمایشگاه قرار خواهیم داد.

مدبری اظهار کرد: گروه ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران در نمایشگاه ایران‌پلاست به گونه‌ای مجهز خواهد بود که مشتریان، سطح کیفی و کمی تولیدات داخلی را در کنار تولیدات اروپایی و چینی ببینند، مقایسه و در نهایت انتخاب کنند.

افزایش دو برابری فضا

وی تأکید کرد: حضور مؤثر و با تمام توان در نمایشگاه ایران پلاست، فرصتی است که نشان بدهیم ماشین‌سازان داخلی می‌توانند هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی با همکاران خود در سایر کشورها رقابت کند.

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران گفت: اعضای این انجمن برای حضور در نمایشگاه ایران پلاست، فضایی دو برابر مساحت نمایشگاه سال گذشته را درخواست کرده بودند که این موضوع نشان‌دهنده سطح و کیفیت توانمندی‌های این گروه است.

به گفته مدبری، در ابتدای مراحل پیش ثبت نام سیزدهمین نمایشگاه ایران‌پلاست، فقط سالن B38 برای گروه ماشین‌سازان داخلی در نظر گرفته شده بود، اما به دلیل استقبال بی‌نظیر این گروه کالایی برای حضور در این نمایشگاه، فضای اختصاص‌یافته در نمایشگاه به دو برابر افزایش یافت.

مدبری یادآور شد: نمایشگاه ایران‌پلاست بزرگ‌ترین رویداد پلاستیک در ایران و منطقه است و به نظر ما لازم است کلاس خود را حفظ کند. این نمایشگاه هرچه قوی‌تر برگزار شود سبب سربلندی ما در منطقه خواهد بود.

هدف‌گذاری برای حضور در بازار کشورهای همسایه

عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی ماشین‌سازان و تجهیزات پلیمری ایران تاکید کرد: سهم بازار ماشین‌سازان داخلی فقط بازار ایران نیست و اگر بازارهای کشورهای همسایه را با سه برابر جمعیت در نظر بگیریم، حضور و نفوذ در این بازارها اولویت ماست.

وی اظهار کرد: نمایشگاه ایران پلاست همواره در زمینه دعوت از هیئت‌های تجاری و شرکت‌های خارجی زمینه و بستر مناسبی را برای رونق تولید و سازندگان داخلی فراهم کرده است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۳۱ شهریور الی سوم مهرماه امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 292247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =