اجرای ۷۹۱ پروژه مسئولیت‌ اجتماعی در دستور کار شرکت ملی نفت ایران

۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی از سوی شرکت ملی نفت ایران تعریف شده و در دست پیگیری است که از این میان، ۴۱۶ پروژه مربوط به مناطق سیل‌زده است.

به گزارش خبرنگار شانا، مسعود کرباسیان، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همزمان با عید غدیر، اینفوگرافیکی از پروژه‌های در دست اقدام این شرکت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که بر مبنای آن، ۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز از سوی شرکت ملی نفت ایران تعریف شده و در دست پیگیری است و از این میان، ۴۱۶ پروژه مربوط به مناطق سیل‌زده است.

بر اساس اینفوگرافیک منتشر شده، این ۷۹۱ پروژه مشتمل بر ۲۷۸ پروژه خدماتی، ۱۷۴ پروژه آموزشی، ۱۳۷ پروژه ورزشی، ۱۲۲ پروژه بهداشتی و ۸۰ پروژه در حوزه راه است؛ میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرایی شدن مجموع این پروژه‌ها، بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال (۱۰۰۷۶۲۷۴ میلیون ریال) اعلام شده که تاکنون حدود ۳ هزار میلیارد ریال (۲۹۷۵۴۱۶ میلیون ریال) تخصیص یافته و هزینه شده است.       

کرباسیان در پست اینستاگرام خود با انتشار این اینفوگرافیک نوشت: «ساکنان مناطق نفت‌خیز مردمانی صبور، با وسعت نظری بلند و ستودنی هستند که سختی زیست در مناطق صنعتی نفتی را به جان خریده‌اند و برای آبادانی این سرزمین در صنعت نفت ایران با نهایت سخاوت حضور دارند. مناطق نفت‌خیز به سبب حضور گسترده تاسیسات نفتی از برخی مزیت‌های طبیعی و زیست ‌محیطی محروم شده است. شرکت ملی نفت ایران همیشه تلاش کرده کمی از سختی که بر این مردم می‌گذرد را با برخی اقدامات در حوزه مسئولیت اجتماعی جبران کند.
در روز عید غدیر مفتخرم اعلام کنم خوشبختانه بخشی از پروژه‌های شرکت ملی نفت ایران در حوزه تامین نیازهای رفاهی، آموزشی و فرهنگی ساکنان مناطق نفت‌خیز به ثمر نشسته است؛ همچنین کمک‌های شرکت ملی نفت ایران به مردم زخم‌خورده از سیل آغاز شده است. امیدوارم با یاری خداوند و با همراهی تمام نهادهای مسئول هر چه زودتر شاهد آبادانی و بازسازی مناطق سیل‌زده باشیم و همزمان هم امکاناتی در شأن مردم مناطق نفت‌خیز را در اختیار آنها قرار دهیم. عید غدیر بر همه مبارک باشد».

شرکت ملی نفت ایران با تاکید ویژه وزیر نفت، از ابتدای امسال و همزمان با وقوع سیل در نقاط مختلف کشور، اقدام‌های بسیاری را به منظور ممانعت از آسیب‌دیدگی تاسیسات، صیانت از تولید نفت و گاز، جلوگیری از گسترش سیل و کمک به مناطق سیل‌زده در دستور کار قرار داد و آمار خدمات ارائه شده از سوی واحد عمران مناطق نفت‌خیز حاکی است همچنان پروژه‌های متعددی برای ارائه خدمات بیشتر به مناطق سیل‌زده در برنامه کاری این شرکت و شرکت‌های تابعه آن قرار دارد.

کد خبر 292268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =