اجرای ۷۰ پروژه ورزشی استان فارس در دستور کار شرکت ملی نفت

زمین چمن مصنوعی شهرستان کوار در استان فارس که با اعتبار شرکت ملی نفت ایران تکمیل شده است، امروز (دوشنبه، چهارم شهریورماه) همزمان با هفته دولت، به صورت ویدئوکنفرانس ازسوی رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار شانا، مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران، ۸۲ پروژه مسئولیت اجتماعی در استان فارس در دست اقدام دارد که پروژه زمین چمن مصنوعی شهرستان کوار از جمله آنهاست. این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

از مجموع ۸۲ پروژه مسئولیت اجتماعی نفت در استان فارس که از سوی مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز دنبال می‌شود و بخشی از آن تکمیل شده و بخشی در دست پیگیری است، چهار پروژه آموزشی، ۷۰ پروژه ورزشی، سه پروژه بهداشتی و پنج پروژه مربوط به راه و حمل و نقل است.

مدیریت نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز اعلام کرد که تا پایان امسال، دو پروژه دیگر مسئولیت اجتماعی این استان آماده بهره‌برداری می‌شود.

بر اساس این گزارش، هم‌اکنون ۷۹۱ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق نفت‌خیز، در دستور کار شرکت ملی نفت ایران قرار دارد.      

کد خبر 292411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =