هدف صنعت نفت تاثیرگذاری مثبت بر سبک زندگی مردم است

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، با اشاره به تلاش مجموعه صنعت نفت برای تاثیرگذاری مثبت بر زندگی مردم همجوار با مناطق نفت‌خیز، گفت: تاکنون تلاش کرده‌ایم وظایف خود در این مناطق را به درستی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار شانا، حسن منتظر تربتی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه، پنجم شهریورماه) در نخستین نشست تخصصی چهارمین همایش مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت با عنوان «مشارکت در توسعه و توانمندسازی جوامع محلی»، گفت: صنعت نفت و گاز در هر نقطه از کشور که حضور داشته باشد، بر جامعه پیرامون خود اثرگذار است و شاید این تصور را به وجود آورد که فعالیت بخش‌های مختلف صنعت سبب تاثیرگذاری منفی بر محیط زیست شود، اما تلاش ما این است که حداقل بر سبک زندگی مردم در جوامع پیرامون شرکت‌های زیرمجموعه خود اثر مثبتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: کسانی که در مناطق نفت‌خیز زندگی می‌کنند به‌واسطه همجواری با این مناطق سبک زندگی، توقع و افکار متفاوتی دارند و ما نیز در کنار مردم اگر حضور بی‌دردسر نداشته‌ایم، اما همه وظایف خود را به‌درستی انجام داده‌ایم.

معاون وزیر نفت در امور گاز تصریح کرد: هدف ما داشتن حضور موثر در کنار مردم همجوار مناطق نفت‌خیز است به‌گونه‌ای که از منظر اقتصادی و اجرای مسئولیت اجتماعی در زندگی مردم اثر مثبت داشته باشیم.

به گفته مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، تعیین و اجرای پارامترهای مسئولیت اجتماعی ازسوی هر کدام از شرکت‌های زیر مجموعه وزارت نفت در نقاط مختلف کشور با توجه به وضع مالی آن شرکت و همچنین بر اساس آمایش سرزمین انجام می‌شود.

وی، واکنش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران در مقاطع بحرانی مانند وقوع سیل فروردین‌ماه امسال را مثبت و مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: شرکت ملی گاز ایران در سیلاب امسال همکاری بسیار خوبی با ستاد مدیریت بحران کشور داشت، همچنین کارکنان نیز افزون بر توزیع کمک‌ها، خودشان به یاری مردم می‌شتافتند که همه این موارد از مصادیق اجرای مسئولیت اجتماعی است.

کد خبر 292514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =