مجتمع ورزشی چندمنظوره سیراف به همت پتروشیمی زاگرس افتتاح شد

مجتمع ورزشی چندمنظوره سیراف از بزرگ‌ترین مجتمع‌های ورزشی چند منظوره کشور ویژه بانوان به مناسبت هفته دولت به همت شرکت پتروشیمی زاگرس و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال در بندر تاریخی سیراف افتتاح شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی زاگرس، عملیات اجرایی پروژه سالن ورزشی چندمنظوره ویژه بانوان شهر سیراف ازسوی شرکت پتروشیمی زاگرس همسو با اهداف تعریف شده در بخش مسئولیت‌های اجتماعی پارسال در زمینی به مساحت ۲۷۴۰ متر مربع کلنگ‌زنی شد.

آیین گشایش رسمی این مجموعه ورزشی بزرگ روز دوشنبه (سوم شهریورماه) با حضور استاندار بوشهر، نماینده مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان کنگان برگزار شد.

عبدالکریم گراوند، استاندار بوشهر در این مراسم ضمن قدردانی از شرکت پتروشیمی زاگرس که در ساخت این مکان ورزشی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند، گفت: این شرکت الگویی کامل در صنعت نفت برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی است.

سکینه الماسی، نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین ساخت این مجموعه بزرگ ورزشی ویژه بانوان را کاری ارزشمند و ماندگار توصیف کرد و از همکاری سازنده شرکت پتروشیمی زاگرس با مسئولان استان بوشهر، بویژه مسئولان محلی جنوب استان بوشهر در حوزه اجرای مسئولیت‌های اجتماعی قدردانی کرد.

مجتمع ورزشی چندمنظوره سیراف ویژه بانوان براساس تازه‌ترین استانداردهای مجموعه‌های ورزشی چند منظوره ساخته شده که دارای سالن‌های متعددی از جمله فوتسال، والیبال، پینگ پنگ، هندبال، سالن رزمی، بدنسازی، ایروبیک، رخت‌کن، اتاق کودک و مادر، سونا بخار، سونا خشک و … است.

این مجتمع بزرگ ورزشی با توجه به همجواری با دریا و ابنیه‌های تاریخی و باستانی شهر سیراف و استاندارد بودن سازه‌ها و سالن‌های مختلف آن می‌تواند میزبان بازی‌های کشوری و ملی باشد.

پتروشیمی زاگرس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده متانول در منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی واقع شده که نقشی بسزا در تولید ملی ایفا می‌کند.

کد خبر 292532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =