طرح توسعه شبکه گاز زاهدان با سرعت پیش می‌رود

شهردار زاهدان از همکاری میان شرکت‌های گاز استانی معین در زاهدان و شهرداری زاهدان خبر داد و گفت: طرح توسعه شبکه گاز زاهدان با شتاب پیش می‌رود و مشکلی در تامین اعتبار این طرح وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان سیستان و بلوچستان، در نشست استانداری که ظهر روز چهارشنبه (۱۳ شهریورماه) با حضور مدیران ارشد شرکت ملی گاز ایران و مقام‌های استان سیستان و بلوچستان در ساختمان استانداری برگزار شد، هر یک از مدیران به ارائه گزارشی از روند کار خود درباره شتاب در روند توسعه گازرسانی در سطح این استان پرداختند.

عبدالقادر پربار، شهردار زاهدان، اجرای طرح ضربتی توسعه شبکه گازرسانی این شهر را گام مهمی برای پیشرفت و توسعه شهر زاهدان توصیف کرد و گفت: با شنیدن صحبت‌های آقای تربتی در روند بازدید از پروژه‌های انتقال گاز و احداث شبکه گاز درون‌شهری، میزان امیدواری ما نسبت به اجرای طرح‌های شرکت ملی گاز ایران بیشتر شد، به‌ویژه آنکه اطمینان ما نسبت به تامین اعتبار کامل و به‌موقع پروژه‌های گاز استان سیستان و بلوچستان نیز عمیق‌تر شده است.

وی با بیان اینکه همکاری خوبی میان شهرداری زاهدان و شرکت‌های گاز استانی معین در این شهر برقرار شده است، اظهار کرد: شرکت‌های گاز استانی سیستان و بلوچستان، همدان، سمنان و خراسان رضوی با گروه‌های عملیاتی بسیار خوبی که تشکیل داده‌اند طرح توسعه شبکه گاز زاهدان را به خوبی و با سرعت پیش می‌برند.

پربار از مدیران شرکت‌های گاز استانی معین در زاهدان خواست تا پیمانکاران نصب علمک‌های گاز هر چه سریع‌تر کار خود را آغاز کنند و در یک مقطع زمانی کوتاه، بخش‌های حفاری شده را به شهرداری زاهدان تحویل دهند تا شهرداری بتواند کار مرمت را انجام دهد.

شهردار زاهدان، مردم این شهر را به صبر و شکیبایی در زمان اجرای طرح‌های توسعه شبکه گاز درون‌شهری دعوت کرد و از آنان خواست همکاری بیشتری با شهرداری و شرکت گاز داشته باشند.

کد خبر 292878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =