عمل به وظیفه مسئولیت اجتماعی از اولویت‌های مناطق نفت‌خیز جنوب است

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، همکاری بیش از پیش شرکت‌های بهره‌بردار تابع این شرکت را با محیط پیرامونی خواستار شد و بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن تاکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی اخیرا به همراه تعدادی از مدیران این شرکت از منطقه گوره، چندراهه گناوه، خطوط لوله صادراتی مسیر و مخازن ذخیره‌سازی پتروامید آسیا در حوزه عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و همچنین کارخانه و تاسیسات تزریق گاز مارون و واحد بهره‌برداری شماره-۵ مارون بازدید و بر تسریع در انجام پروژه‌ها تاکید کرد.

وی در این بازدید بر توجه به سرمایه انسانی و شنیدن بدون واسطه دغدغه‌های آنان و بررسی میدانی مشکلات این همکاران اعم از مشکلات کارکنان، بهداشتی، ایمنی، خدماتی و رسیدگی و حل مشکلات موجود در این زمینه‌ها تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب اظهار کرد: اگرچه رسالت ما حفظ و صیانت از سرمایه ملی نفت برای افزایش توان اقتصادی است، اما مجموعه شرکت‌های بهره‌بردار باید ضمن اجرای وظایف محوله همه تلاش و سعی خود را برای همکاری و اجرای مسؤلیت‌های اجتماعی به بهترین شکل ممکن به‌کار گیرند.

محمدی با تاکید بر رعایت ایمنی و حفاظت از تاسیسات گفت: امانتی که امروز در دست ماست متعلق به ملت ایران است، از این رو وظیفه سنگینی در راهبری این تاسیسات و حفظ آنها متوجه ماست.

وی همچنین با جانشین مدیر منطقه بهرگان دیدار و بر لزوم همکاری دوجانبه تاکید کرد.

کد خبر 292891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =