افزایش رضایت شغلی سرمایه انسانی؛ اولویت نفت و گاز شرق

مدیر منابع انسانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق از صدور مجوز ساخت ۶ مدرسه در شهرک‌های نفتی سرخس خبر داد و گفت: افزایش رضایت شغلی کارکنان، اولویت نخست این شرکت در حوزه منابع انسانی است.

زهرا کشوری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا افزود: در ماه‌های گذشته، شناسایی و طبقه‌بندی مشکلات و دغدغه‌های کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق را در دستور کار قرار دادیم و بر مبنای آن، برای رفع مشکلات برنامه‌ریزی کردیم.

وی با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده برای کاهش دغدغه‌های کارکنان رسمی، قراردادی و پیمانکار در چارچوب قوانین و مقررات وزارت نفت، اظهار کرد: در حوزه منابع انسانی، بیشترین نارضایتی‌ها از تبعیض ناشی می‌شود و ما سعی کرده‌ایم در حد امکان در مسیر کاهش تبعیض گام برداریم.

کشوری گفت: امسال برای نخستین بار امکان بازدید خانواده‌های کارکنان از منطقه عملیاتی خانگیران فراهم شد و همچنین از ابتدای سال تا کنون، پنج اردوی سلامت‌محور در این شرکت برگزار شده است.

وی با اشار به صدور مجوز ساخت ۶ مدرسه، یک آمفی‌تئاتر و یک پیش دبستانی در دو شهرک مسکونی نفت در سرخس، گفت: ارتباط مستمر با خانواده‌های کارکنان و تلاش برای رفع مشکلات شهرک‌های مسکونی از دیگر اولویت‌های کاری مدیریت منابع انسانی این شرکت به شمار می‌رود.

کشوری بر ضرورت رسیدگی به دغدغه‌های نیروهای انسانی به ویژه کارکنان شاغل در مناطق عملیاتی تاکید و ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند به اهداف خود در زمینه افزایش رضایتمندی کارکنان دست یابد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق به عنوان یکی از سه شرکت تابع شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، افزون بر تامین نیاز نیروگاه نکا و پتروشیمی بجنورد، گاز مورد نیاز استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، مازندران، گلستان و بخشی از سمنان را تامین می‌کند. ستاد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در مشهد مستقر است و عمده گاز این شرکت از میدان خانگیران برداشت می‌شود.

در مجموع حدود ۱۲۰۰ نفر در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق در حال فعالیت هستند و با توجه به فعالیت ستاد این شرکت در مشهد و تمرکز فعالیت‌های اقماری در میدان‌های گازی خانگیران و گنبدلی، غالب خانواده‌ها در شهرهای مشهد و سرخس سکونت دارند که در شهرستان سرخس، شهرک نفت شهید تندگویان و شهرک نفت شهید باهنر برای سکونت کارکنان شرکت در نظر گرفته شده است. 

کد خبر 293188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =